SZÉPSÉG


Sisley Eclat Tenseur

  • 2009. március 05.

Azonnali feszesítés kizárólag botanikai összetevőkkel. Mindannyian ugyanarra törekszünk: gyors, hatásos termékre, mely azonnal eltünteti a fáradság jeleit, feszesít és hibátlan, hosszantartó sminket eredményez.

olvass tovább

Arany hajzuhatag

  • 2009. március 02.

Manapság a szőke haj, a szokásoknál is jobban hódít. A filmvásznon, a televízió képernyőjén megint a szőkék jöttek divatba. Vagyis azok a nők, akik már ősidők óta különös varázsba ejtik a férfiakat. A férfi, ha szőke hajat lát, azonnal Marilyn Monroe-ra gondol vagy éppen Ciccolinára...

olvass tovább

Az érett bőr, test és lélek ápolása

  • 2009. február 24.

Az évek előrehaladtával az idősebb szervezetben a lebontó folyamatok kerülnek túlsúlyba. Ilyenkor  szabadgyököknek nevezett káros anyagok keletkeznek amelyek mérgezőek, károsíthatják a sejteket, roncsolják az élő szöveteket.

olvass tovább

Új Clinique Youth Surge SPF 15 Age Decelerating Moisturizer

  • 2009. február 23.

A szirtuinok aktivitását vizsgáló kutatások kimutatták, hogy a bőr sejtciklusai kritikus fontossággal bírnak a bőr fiatalosságának megőrzése szempontjából. A Clinique a szirtuin technológiát vette alapul egy olyan forradalmi eljárás kifejlesztésekor, mely lelassítja az öregedés látható jeleinek megjelenését és serkenti a természetes sejtregenerálódást.

olvass tovább

A Bulgari bemutatja az Omnia Green Jade-t

  • 2009. február 20.

Az új női illatot, melyet a zöld jáde eleganciája és tisztasága ihletett. A zöld jáde a harmónia és a vonzerő szimbóluma, mely a fiatal, modern nő vidámságát, finomságát eleveníti fel, aki ártatlanságával könnyedén csábítja el.

olvass tovább

Száraz és érzékeny bőr

  • 2009. február 09.

Ígéretemnek megfelelően folytatjuk „hogyan tudom felismerni saját bőrtípusom” sorozatunkat.  Várjuk ugyan a tavaszt azonban a télnek még nincs vége. Idén megtapasztalhattuk, hogy nagyon hideg telünk volt, gyakran  -5, -10°C -t mértünk.

olvass tovább

2009-es férfihaj divat

  • 2009. január 26.

Ahogyan az öltözködésre, úgy a férfi hajdivatra is igaz a ciklikusság. Ez nem jelenti azt, hogy a tervezők semmi újat nem tudnak már kitalálni (az epésebbek úgyis ezt fogják mondani), csak azt, hogy előszeretettel nyúlnak vissza a régi korok divatjába.

olvass tovább

Almost Powder Makeup SPF 15 a Clinique-től

  • 2009. január 26.

Az ázsiai nők porcelánszerű bőre és páratlan bőrápolási kultúrája messze földön híres. A Clinique nemzetközi felmérése, a Global Truth in Beauty szerint Japánban és Koreában az alapozó a legnélkülözhetetlenebb sminktermék, melyet a japán nők 90%-a naponta használ.

olvass tovább

A parfüm története

  • 2009. január 26.

Az illatok kellemes hatását már az ősember is felfedezte. S ami kellemes neki, az kellemes az Isteneiknek is. Így hát megosztotta velük ezt az –per funum- füstön át, füst által szerzett élményt. Az áldozatok bemutatása az Istenek előtti áldozás részévé váltak az illatok. Így kezdte történetét a parfüm, s indult el évezredek át tartó diadalútjára.

olvass tovább