STYLENEWS / Mobility


Négykarikás autóval a Győri Balett új igazgatója

  • 2020. augusztus 04.

Velekei László, a Győri Balett új igazgatója a mai naptól egy orkafekete, dinamikus Audi Q7 S line quattrot vezet. A neves társulat új vezetőjének az Audi Hungaria az immár 23 esztendeje tartó partnerség jegyében állította rendelkezésre az autót. A jármű Pozsonyban készült, 286 lóerős motor hajtja, melyet Győrben gyártanak.

olvass tovább

Felemás hétvége Horvátországban

  • 2020. augusztus 04.

Grobnikban folytatódott a Gender Racing Team számára az idei versenyévad. Az izgalmas vonalvezetésű, nagy szintkülönbségekkel rendelkező pálya és a változó időjárás különleges kihívást kínált a csapat két fiatal versenyzőjének. Viszont olyan izgalmakra melyek a versenyhétvége első felében bekövetkeztek senki nem számított.

olvass tovább

A Toyota nemzetközi kutatási központja kibővíti tevékenységét

  • 2020. augusztus 04.

A világ legzöldebb és leginnovatívabb autógyártójaként ismert, a környezetbarát megoldások mellett a robotika és a mesterséges intelligencia fejlesztése terén is vezető szerepet betöltő Toyota nemzetközi kutatási központja, a Toyota Research Institute - Advanced Development, Inc. (TRI-AD) bejelentette, hogy 2021 januárjától egy holdingba, illetve két operatív cégbe szervezi át kibővített tevékenységét.

olvass tovább

Tökéletes alternatíva – Jaguar E-Pace 2.0d R Dynamic S

Meg szoktunk ijedni, ha egy tradicionális márkát felvásárol egy ázsiai cég. De ahogyan a Volvonál, amelyet szintén a Ford birtokolt korábban, úgy a Jaguarnál sem történt semmi negatív változás, miután a Tata Motors tulajdonába került, sőt! A márka arculata megmaradt, miközben alkalmazkodott a jelenkor formai követelményeihez és láthatóan van pénz a fejlesztésre is.

olvass tovább

Nem csak nevében nagy – Opel Insignia Grand Sport Gsi

Régen volt, 2017-et írunk. Az Opel történetében legalább két komoly fordulat történt ebben az évben. Talán a legfontosabb, hogy a GM eladta az Opelt a PSA csoportnak, azaz ismertebb nevén a Peugeot-nak. A másik, szintén említésre méltó esemény, hogy megjelent az Insignia második generációja, egyszersmind a márka utolsó olyan modellje, amelyet még nem a Peugeot csoport formai irányzata határozott meg.

olvass tovább

SUV francia módon - Peugeot 2008 1.2 GT Line

A Covid-19 járvány karantén időszaka előtt pár nappal még maszk nélkül láthattuk a Peugeot 2008-at, ugyanis akkor volt a hivatalos sajtóbemutató. Vészterhes időszak következett ez után az autó kereskedelmében és természetesen a gazdaság más pontjain is, amely mind a mai napig érezteti hatását. Ahhoz, hogy a vásárlói kedv visszajöjjön, talán pont ilyen autókra van szükség.

olvass tovább

Folytatás a Horvát „tengerparton”

  • 2020. július 27.

A horvátországi Grobnik Circuit-en folytatódik a 2020-as versenyszezon a Gender Racing számára a Rijeka melletti pályán. A csapat tavaly versenyzett először a hosszú múltra visszatekintő versenypályán melynek izgalmas vonalvezetésű aszfaltcsíkját nemrégiben újították fel, és amely nagy szintkülönbségeivel különleges kihívást kínál a versenyzőknek.

olvass tovább

Sebestyén Peti Alpok-Adria győzelemmel hangolt a vb kezdésre!

  • 2020. július 27.

A héten Spanyolországban, Jerezben indul újra a Supersport-világbajnokság. A vb egyetlen magyar indulója, Sebestyén Peti és csapata, az OXXO Hungary Yamaha-Toth Team úgy döntött, a felkészülési időszak megkoronázásaként elindulnak az Alpok-Adria Pannónia-ringen rendezett első fordulóján.

olvass tovább

Hurrá itt a nyár! – VW T-Roc Cabriolet

A Volkswagen autóit rendszeresen azzal bélyegzik meg, hogy unalmasak. Sokszor hallhatjuk, hogy tucat autókat gyártanak. Nem vagyok az ügyvédje a cégcsoportnak (sajnos), de hosszasan tudnám sorolni az ellenpéldákat. Felsorolás helyett viszont legyen szó inkább a valóságról: itt a T-Roc tető nélkül!

olvass tovább