STYLENEWS / Mobility


A 9. helyet szerezte meg Sebestyén Peti a Supersport-világbajnokságon!

  • 2020. október 05.

Szakadó eső, 12 fok és újraaszfaltozott pálya fogadta a Supersport-világbajnokság szereplőit az utolsó előtti fordulón Franciaországban. Remekül indult a versenyhétvége a mezőny egyetlen magyarja számára, aki pénteken a 6. és a 7. helyen zárta a szabadedzéseket vizes pályán. Szombaton aztán megváltoztak a körülmények és sajnos felszáradó aszfalton a 3. szabadedzés elején volt Petinek egy bukása. Bár a motort sikerült összerakni a Superpole-ra, végül csak a 17. helyre tudott kvalifikálni a magyar motoros.

olvass tovább

Két dobogós hely két technikával

  • 2020. október 04.

A Gender Racing Team legifjabb versenyzője Gender Tomika lassan már második éve koptatja versenyszerűen a gokart pályákat, az idei versenyszezonban a különböző Rotax sorozatok Micromax kategóriájában.

olvass tovább

A teljesség varázsa - Volvo XC40 plug-in hybrid

A 2018-as év autója immáron plug-in hybrid változatban is kapható, ezzel kiegészült és teljessé vált a Volvo kínálatában a zöld rendszámmal kapható autók listája. De vajon megéri-e a borsos felár, mit tartogat az XC40 ebben a változatban? Oldalunkon járt már két használt Volvo is (az XC70, illetve egy XC90), de új autóként ez a változat volt az első. Így a fenti kérdés megválaszolásán kívül nagy izgalommal vártuk az XC40-et.

olvass tovább

Ha az út a versenypálya - Renault Megane R.S. Trophy

Az hiszem a legtalálóbb szó, hogy beteg. Jó értelemben véve nagyon beteg. Más volt, ahogy megkaptam az autót. Volt egy olyan érzés bennem, hogy olyan élmény következik, amelyet ritkán tapasztaltam eddig életemben. Vigyázz a gumikra, ameddig be nem melegszenek! Vigyázz a fékekre, mert hidegen nem fognak! Mi ez, felkészítés egy rally versenyre? Hát pontosan az!

olvass tovább

A nyolcas – 2020 VW Golf 1,5 Tsi

A kategória legismertebb, legmeghatározóbb modellje elért a nyolcadik generációhoz. Forma szempontjából, ahogy lenni szokott, nem hozott óriási áttörést. Természetesen hosszabb lett és szélesebb, de a lényeg belül van, a jól ismert, utánozhatatlan Golf formaterv mögött.

olvass tovább

Amiért szeretünk vezetni - MX-5 RF G184 Takumi

Talán sokakban merült fel már a kérdés, nem csak bennem, hogy vajon mi az, amiért szeretünk vezetni. Lehet kliséket mondani, hogy a haladás miatt, hogy leküzdhetünk általa távolságokat, elérhetünk sosem látott úticélokat. Ez mind-mind igaz, de maga a vezetés ennél sokkal többet jelent.

olvass tovább