STYLENEWS / Mobility


Egynél jobb a kettő – Volvo S60 B3 és T5

Vannak, akik úgy gondolják, hogy nem és vannak, akik szerint a Volvo teljesjogú tagja annak a körnek, amit presztízs autónak hívunk. A harmadik generációs Volvo S60 egyértelmű és megcáfolhatatlan választ ad a kétkedőknek és jogosan követeli a méltó helyét az Audik, BMW-k, Lexusok és Mercedesek között. A minőségen kívül, ami itt már az alap, a belépő szint rendkívül fontos, hogy mit sugall a márka. A döntés ettől kezdve pedig az, hogy hová akarunk tartozni.

olvass tovább

Tömegcikk helyett egyediség - Jaguar F-Pace D300 AWD

Azzal az őszinte vallomással kell kezdenem, hogy autós újságíróként már nagyon nehéz igazán lázba hozni bármilyen autóval. Egy kezemen tudom megszámolni azokat a pillanatokat, és ezeknek a pillanatoknak a száma egyre ritkább, amikor azt éreztem, hogy mélyebb fájdalmat nem lehet átélni, mint amikor visszaadom az importőrnek a slusszkulcsot a tesztidőszak után. A Jaguar F-Pace tesztelése közben odáig jutottam, hogy nem is fogom visszaadni, hátha nem fog hiányozni senkinek én pedig boldogan élek, ameddig meg nem halok.

olvass tovább

A kubista autóépítés – KIA e-Soul 2021

A kubizmus egy XX. századi művészeti irányzat. Hívei és követői abban hisznek, hogy a kép semmit ne utánozzon, nyújtsa tisztán a maga lényegét. A KIA 2008-ban csatlakozott ehhez az irányzathoz, amikor 2008-ban bemutatták az első generációs KIA Soult, talán a Kia történetének legmegosztóbb autóját. Ismerek olyanokat, akik imádják, vágynak rá és talán sokkal több embert, aki idegenkedik ettől a formától. De a modern művészetek már csak ilyenek. Vagy tetszik, vagy nem.

olvass tovább

Szebb, divatosabb, drágább – Nissan Juke DIG-T N-Design

Kétségkívül az új Nissan Juke minden pontján igényesebb, minőségibb és szebb lett, mint elődje. Bár karakterében megegyezik az első generáció formai jegyeivel, de vonalvezetése már nem annyira formabontó, kevésbé megbotránkoztató. Az is lehet persze, hogy a világ felnőtt ahhoz a formatervhez, amelyet a japán/francia autóóriás 2009-ben megálmodott.

olvass tovább

Kompromisszumok helyett – Honda CR-V Sport Line Hybrid 2.0 -MMD FWD

Nem csoda, hogy rég a feledés homályába veszett az a tény, hogy az autómobil sorozatgyártás Makóról indult világhódító sikere felé. Nem, nem tévedés, ugyanis a makói születésű Galamb József nem csupán a Ford T modell megalkotásában játszott vezető szerepet alkotótársával, Farkas Jenővel, de ő találta fel a sorozatgyártás ma is alkalmazott alapelvét is, miszerint egy munkacsoport egy feladatot végez el a gyártási folyamatban. Mindezt a Ford T Modell autógyárának igazgatójaként tette le az asztalra, jobban mondva a futószalagra 1908-ban Detroitban Henry Ford jobbkezeként. Az autó hatalmas világsikerre tett szert és a következő majd 20 év során 15 millió példány kelt el belőle.

olvass tovább

Kontrasztok - Hyundai i20 Comfort 1.2MPI

A kisautók világa mostanában nem egyszerű. Sok oka van ennek, hiszen manapság nem ez a legdivatosabb szegmens, elképesztő sok a konkurens és nem utolsó sorban viszonylag kevés többlet kiadással ott van a kompakt autók világa, amely méretével, univerzálisabb használhatóságával lényegesen több embert meggyőz. 2020-ban a Hyundai mégis megjelent a harmadik generációs i20-szal, hogy vevőkörét megtartsa és új vásárlókat csábítson.

olvass tovább

Tűz, jöjj velem! – Cupra Formentor

Eljött a pillanat! Sokan vártunk rá és biztosan még többen vannak, akik nem tudják, hogy mi miatt örvendezek. Ha megmutatom a márkalogót, akkor valószínűleg az emberek jelentős többségének fogalma sincsen, hogy mi ez a szimbólum. De Mi, akik ismerjük, jól tudjuk, hogy Ők is tudni fogják, Ők is vágyni fogják, Ők is sóvárogni fognak utána!

olvass tovább