STYLENEWS / Mobility


Identitás válság – Volvo EX30 Single Motor Extended Range Ultra

Nem tudom azt mondani, hogy nem vagyok elfogult a Volvoval szemben. Éveken keresztül használtam egy S60 T5-öt és azt gondolom, hogy néhány apró hibája ellenére, a legjobb autó volt, amivel valaha közlekedtem. Ezt azért kell, hogy rögtön az elején megosszam, mert pontosan ebből következik, hogy magas a léc, amikor egy új Volvo kerül hozzám. Minden problémát, amely korábban nem volt tapasztalható az én Volvom esetében, dupla súllyal élek meg.

olvass tovább

Talán a legjobb Suzuki motor – Suzuki GSX-S1000GX

Bátor kijelentéssel címeztem a most tesztelt GSX-S1000GX leírását. Természetesen a megállapítás rendkívül szubjektív. Az viszont biztos, hogy a jelenleg legnépszerűbb kategóriát, a túra-endúrók képességét egyesíti a sportmotorokéval. A Suzuki az utcai motorok kategóriájába teszi, de az egészen biztos, hogy jóval messzebb tudunk menni ezzel a vassal, mint az utca. A túrázást igazi szenvedéllyé teszi azzal a fűszerrel, amit hozzáadtak.

olvass tovább

Jó koncepció lehetne – Ford Tourneo Courier Active

A kisáruszállító alapjára épített családi autók piaca nem új. Számos példa van ilyen modellre, különböző márkáknál. A Ford esetében ez különösen igaz, hiszen a Volkswagen Caddyre épülő Connect is járt már nálunk. A most tesztelt Courier az egy mérettel kisebb méretosztályban indul, így ebben az esetben a szállítható személyek száma 5 fő.

olvass tovább

Újonc barát sportmotor – Honda CBR650R

A CBR szériát a Honda 1983-ban mutatta be. A megnevezésben szereplő R a sport célú felhasználásra utal. A modellpaletta ezen belül rendkívül színes és változatos volt, hiszen az egyhengeres változatokon kívül, találkozunk soros kéthengeres és soros négyhengeres motorokkal is a kínálatban. A lökettérfogat pedig 125 cm3 -től, egészen 1100 cm3-ig terjed. A most nálunk járt 650R ezek alapján egy középutas változat.

olvass tovább

Az egyetlen Mercedes, amelyik piszkosan is menő - Mercedes-Benz E300de 4Matic All-Terrain

Vannak tökéletes gondolatok, amelyek valamilyen oknál fogva nem terjedtek el eddig. Sok minden közbeszólhat, de talán a legfontosabb az időzítés. A Mercedes E300de több szempontból is kakukktojás miközben ritkán találkozhatunk ennyire jó koncepcióval, ráadásul mindez egy olyan köntösbe lett csomagolva, amely közel áll a tökéleteshez. Nagyon szeretném hinni, hogy a kérdés csupán az, hogy mikor fog elterjedni és nem egy izgalmas vadhajtása lesz az autóevolúciónak.

olvass tovább

Munka és szórakozás – Ford Ranger Wildtrak 3.0 V6 Ecoblue

A pick-up kategória megkérdőjelezhetetlen bajnoka a Ranger Európában. A csúcsváltozat a Raptor, amely csak formavilágában pick-up, de kivitelében és funkciójában kevésbé arra a célra született, amire ránézésre gondolnánk. A most nálunk járt Wildtrak kivitel viszont ízig-vérig erre született, miközben motorikus képességeiben alig marad el a csúcskiviteltől. Ez a változat járt most nálunk.

olvass tovább

Ha öregszel csak a játék ára lesz több – Mercedes-AMG GT 63 Coupé 4-Matic+

Nagyon nehéz helyzetben vagyok a GT 63 cikkel kapcsolatban. A legnagyobb probléma, hogy melyik irányból induljak, amikor erről az autóról beszélek. Leírhatom ugyanis az a rengeteg technikai különlegességet, vezetés és verseny támogatás kiegészítőt, amit belepakoltak ebbe a csodába. De írhatnék egy hosszú regényt az érzésről, a hatásról, amit ez az autó bennünk és a környezetünkből kivált. A kettő együtt nagyon nehezen hozható össze a terjedelmi határok miatt, igyekezni fogok.

olvass tovább

Bevált recept remek köntösben - Toyota C-HR 2.0 Hybrid 197 LE AWD e-CVT

A Toyota mondhatjuk azt is, hogy korábban nem látott, ámde remek recepttel próbálkozott az első C-HR esetében. Izgalmas, sportos és egyedi formavilágot varázsoltak a bombabiztos technológia köré. Így született meg a C-HR első generációja 2016-ban. Hét év elteltével egyértelmű volt, hogy komoly fordulat lesz. A kihívás azért volt nagy, mert a „régi” forma még mindig jóval előremutatóbb, mint a legtöbb versenytársé. Hogyan lehet ezt még jobbá tenni?

olvass tovább