STYLENEWS / Mobility


Jó pap holtig tanul - Magabiztosan a volán mögött

  • 2021. szeptember 20.

Hiába van már sok-sok év tapasztalatunk a vezetésben, mindig adódhatnak olyan helyzetek, amelyek nagyon ritkán, nagyon extrém körülmények között következnek be, így ezekre nagyon nehéz felkészülni. Azonban nem lehetetlen! A drivingcamp vezetéstechnikai centrumban mindenki tökélyre fejlesztheti vezetési képességeit.

olvass tovább

A hetes szám bűvöletében - Kia Stonic 1.0 ECO Dinamic+ Style

Nem az első alkalom, hogy a KIA 2017-ben megjelent kisméretű crossovere nálunk jár. A mostani apropója, hogy a leszűkített motorkínálat mellett, illetve azon belül, lágy hibrid (mild-hybrid) hajtást kapott. A háromhengeres, ezer köbcentis turbómotor 100 és 120 lóerős változatban kapható. Ebből az erősebbiket segíti a 48V-os akkumulátor, amelyet a csomagtér alatt helyeztek el.

olvass tovább

Nem rossz, ami a zacc fölött marad – Opel Mokka 1.2 Turbo GS Line

A második generációs Mokkára nagyobb szerepet osztottak, mint amit jellemzően egy alsóközép kategóriás crossover-re osztani szoktak. Az egykori csillogó fényétől, hatalmas eladásaitól megtépázott Opel újbóli fellendülését várják tőle. Egy új korszakban, amikor a márkát már a francia PSA csoport birtokolja a GM helyett. Vajon sikerülni fog az áttörés?

olvass tovább

Valóra vált álom - Jaguar F-Type P450 5.0 V8

A két éve elindult motorhang.hu ajándékot kapott, egy igazi csemegét, a Jaguar F-Type -ot. Röviden egy csoda, a bakancslista egyik éllovasa, az adrenalin bomba és minden más lenyűgöző fogalom. Mégis dühös vagyok, na persze nem az autóra, hanem az egész világra. A kétszínű, álintézkedésekkel problémákat megoldó politikusokra.

olvass tovább

Végzi a dolgát, viszi a családot – VW Caddy Life 2.0 TDI

Nem újkeletű dolog, hogy egy kvázi kisteherautóból családi járművet szerkesztenek. A Caddy esetében is megtörtént ez, már a most búcsúzó előző széria esetében. A modellciklusok sem a megszokott 6-7 éves ütemet követik, hiszen a most nálunk járt Caddy a negyedik generációja a modellcsaládnak, miközben 1980 óta ismerhetjük a típust. Igen, 40 év. Hihetetlen.

olvass tovább

A tömegcikk és a prémium határa – KIA Sorento Plug-in Hybrid

A Kia Sorento PHEV valójában a prémium kategóriába sorolható. Talán az egyetlen szempont szerencsére, amely bármelyik másik prémium szegmensben futó járműtől megkülönbözteti, az ára. Néhány év lesz szerintem, ha ilyen ütemben javul minőség és komfort szempontjából a márka és már ott is lesz márkaimage-ben, ahol az Audi, BMW vagy Mercedes.

olvass tovább

Az utazás és túrázás mámora – BMW R1250 RT

A velünk töltött pár nap alatt az RT az abszolút kedvencemmé vált. Egyáltalán nem csoda, hiszen egy szinte tökéletes motor, fantasztikus vezetési és komfortérzéssel. Nem is vagyok abban biztos, hogy az új R 1250 RT még motor, vagy egy kétkeréken guruló luxusautó. Tényleg minden motor, ami kétkerekű?

olvass tovább

A kakukktojás – Kia Stinger GT 2021

A Kia palettája egyre szebb, egyre versenyképesebb modelleket tartalmaz. Az értékesítési darabszámok, a márka image is bizonyítja, hogy kiváló startégiát folytat a koreai gyártó. Viszont van egy modell, ami valahogy nem illik a sorba. Nem lenne elég szép? Dehogynem! Nem elég gyors? Pont ellenkezőleg! Ennek ellenére, valahogyan kilóg a sorból. A mostani tesztnél ennek jártunk utána.

olvass tovább

Csak az élvezet végett – Mini JCW Cabrio 2021

Miért veszünk autót? Azért, hogy eljussunk vele valahová. Azért, hogy praktikus dolgokat valósítsunk meg általa. Azért, hogy státuszt fejezzünk vele ki. Hogy beférjen a család, hogy tágíthassuk a határainkat. Aztán ott van a Mini John Cooper Works Cabrio, amely egyik szempontnak sem felel meg a fentiek közül, mégis imádjuk. Mert tiszta adrenalin és tiszta élvezet az elejétől a végéig.

olvass tovább