A luxus melós – Land Rover Defender Hard Top
SZÓRAKOZÓHELYEN A gold digger: Szia. Milyen autóval jöttél? - Hello. Csak egy dobozossal… A lány továbbállt….és nem is tudja mekkora hibát követett el.
olvass továbbSZÓRAKOZÓHELYEN A gold digger: Szia. Milyen autóval jöttél? - Hello. Csak egy dobozossal… A lány továbbállt….és nem is tudja mekkora hibát követett el.
olvass továbbA Qashqai divatot teremtett. Amikor 2006-ban megjelent az európai piacon a Nissan ezzel a típussal, még nem tudhattuk, hogy pár év, és mindenki csak azt fogja mondani – crossovert akarok! Hogy mennyire tudható be ez a mánia a Nissannak? Hát szerintem nagyon. A magasra épített autók divatját ugyanis ez a forma alapvetően meghatározta és beégett mindenki agysejtjeibe. Lehet szeretni, vagy nem szeretni ezt a kategóriát, de már megkerülni lehetetlen.
olvass továbbAz elektromos autó vezetése más. Persze ez is autó, mint a hagyományos, de technikai, vezetési szempontból teljesen másképpen kell megközelíteni. A Hyundai is valószínűleg így gondolta ezt, mert egy egyedi koncepció alapján készült a felépítése. Az Ioniq 5 kitört a hagyományos autótervezés világából és új design vonalat indított el, mindezt úgy, hogy apró morzsákat szedett össze a gépjárműgyártás világából és a saját történelméből.
olvass továbbSzujó Zoltánt 18 év, megszámlálhatatlan személyes emlék, és megannyi szédületes utazás köti a száguldó cirkuszhoz. A F1 magyar hangja, - aki ott volt Michael Schumacher visszavonulásánál, aki egyedüliként ülhetett Ralf Schumacher kórházi ágyánál - a napokban mutatta be első, Öveket bekapcsolni! Történetek a boxutcából című könyvét, amelyhez a Forma-1 nagyhatalmú ura, Bernie Ecclestone írt személyes hangvételű előszót.
olvass továbbA 2017-ben megjelent hatodik generációs Polo életciklusának felénél jár, így elérkezettnek látták a Volkswagennél, hogy frissítsenek a külsején és a belső térhez, illetve a kínált technikához is hozzányúljanak. Szó se róla, jól sikerült a művelet, így tudásában, kényelmében is a kompaktokhoz közelít már a Polo. Sajnos árában is.
olvass továbbA drivingcamp vezetéstechnikai centrum áprilistól megújult gokart pályával várja a száguldás szerelmeseit, azonban ha még szeretnénk az előzőt elcsípni, akkor érdemes március hátralévő napjaiban ellátogatni Zsámbékra.
olvass továbbAz NX második generációját mutatta be a tavalyi évben a Lexus, amely Európában a márka legsikeresebb modellje. Komoly mérföldkő, de ami szerintem a legfontosabb, hogy ezzel a modellel végre a Lexus megérkezett a 21. századba. Lehet ugyan ezen vitatkozni, de a design tekintetében előremutató luxusmárka technikai szempontból el volt maradva a német versenytársaktól. Végre nagy levegőt vettek és előzésbe kezdtek.
olvass továbbKevés olyan autó létezik, amelyik ilyen mértékben megindította volna az emberek fantáziáját, mint a Mini. A klasszikus brit stílus egyedi kombinációja, amely egyesíti a fiatalság, boldogság és a praktikum szimbólumait. Az autó, amelyért rajongani lehet és az életérzés, amely szerelembe hoz. A klasszikus Mini 1959-es megjelenése után egy évvel a hosszabb változat is piacra került, akkor még Traveller, illetve Clubman néven. Ez a modell kétajtós kombi volt, azaz shooting-brake.
olvass továbbA Flottaman jóvoltából a Jaguar F-Pace vendégeskedett nálunk. A legbrutálisabb Jaguar vezetésekor az első kérdés, ami felmerült bennünk, hogy eddig miért nem? Az elmúlt pár év egyik legkomolyabb vezetési és autózási élményét nyújtó SUV méltatlan módon háttérbe van sorolva, BMW-kel, Mercedesekkel szemben. Aki viszont ezt az autót kipróbálja nem lesz kétsége afelől, hogy ez ugyanaz a liga, ugyanaz a luxus és képesség.
olvass továbbA Kona szerintem az ideális városi crossover. Pont annyira nagy, hogy kényelmesen el lehessen szállítani benne a családot, de nem annyira, hogy ne lehetne vele kényelmesen parkolni. A külső vonalai, az össze-vissza pakolt fényszórói, kusza vonalai nagyon szerethetővé és egyedivé teszik. Ha tetszik, ha nem, unalmasnak semmiképpen nem lehet nevezni. Hogy ebből sportkocsi is készül, az egy érdekes piaci rés kitöltése. De volt-e egyáltalán ilyen rés?
olvass továbbAz elmúlt napokban a Suzuki Across vendégeskedett nálunk, amely modell gyakorlatilag megegyezik a Toyota RAV4 plug-in hybrid modelljével. Egyetlen felszereltségi szint, egyetlen modell, amely a Toyota jól felszerelt Suzuki párja kereken 20 millió forintért. Így a mai, rendhagyó tesztben a rebranding lesz a fő téma.
olvass továbbA második generációs Dustert 2017-ben került piacra, így elérkezett az ideje, hogy modellfrissítésen essen át az autó. Első ránézésre alig láthatunk különbséget, de a 2020-as évek színvonalára mindenképpen felhúzták az autót, amihez valóban keveset kellett hozzátenni. LED-es nappali menetfényt, komolyabb és mutatósabb központi kijelzőt kapott, de ami a legfontosabb, hogy továbbra is verhetetlen áron kínálja ezt a típust a márka. A Duster egy remek autó maradt és nem csak az ára miatt gondolom így, hanem azért, mert a vezetési élménye megfelelő.
olvass továbbMindig is azt gondoltam, hogy aki a Subaru márkát választja, az szereti az autózást. Nem a külsőségek érdeklik, hanem egy olyan autózási élményt választ, amelyet vagy nagyon kevés, vagy talán egyetlen más márka sem képes nyújtani. Vannak általános ismérvek, amelyekkel a Subaru mindig is rendelkezett. A legismertebb ilyen az összkerékhajtás, de azért ennél az Outback jóval-jóval több.
olvass továbbA gyárlátogatás általában különös élményt jelent mindenki számára. Bepillantást nyerni egy általunk imádott termék – AZ AUTÓ – elkészítésének folyamatába, tovább fokozza ezt a varázslatot. A Ford jóvoltából viszont ez a mostani esemény örök, felejthetetlen élménnyé változott.
olvass továbbMostanában senki nem vádolhatja a Toyotát, hogy unalmas autókat gyárt. Azzal sem, hogy ne akarna minden szegmensben ott lenni. Sőt, ha lehet, akkor a világ legnagyobb autógyártója minden szegmensben több autóval is jelen kíván lenni. De valahogyan a kiskategóriában, a növekvő SUV igény ellenére nem volt még semmi, amit le tudtak volna emelni a polcról. Hát most már végre van!
olvass továbbNagyon régóta vártam a Dacia Spring tesztet, ami a mai napon az egyik, vagy talán a legolcsóbb elektromos autó. A tavalyi bemutatást követően az összes kvóta elfogyott, amelyet Magyarország kapott a Renault/Dacia formajegyeket hordozó kicsi elektromos autóból. Látatlanban, csak az ár és a specifikáció alapján! Megérte?
olvass továbbAhogyan az várható volt a 2022-es évben a sajtóbemutatók többsége valamelyik új elektromos gépjárműről szól. Az EQB is egy ilyen Mercedes, de azért egy kicsit mégis más. A Mercedes EQB ugyanis az első elektromos autó, amely teljes mértékben Magyarországon készül.
olvass továbbA négyes gran coupé második generációja járt nálunk, amely minden szempontból nagyobb lett az elődjénél. A kétliteres, 190 lóerős dízel nem divatos erőforrás mostanában, de ha valaki szembe mer menni a mainstreammel, bevállalja, hogy félinformációkból összerakott állítások kereszttüzébe áll, az élete egyik legjobb döntését fogja meghozni. Ezt az autót ugyanis csak szeretni lehet.
olvass továbbAz Arkana E-Tech minden szempontból sikerre van ítélve. A mai divatnak megfelelően SUV, de egyben kupé és ráadásul hybrid. Kifelejtettem valamit? Igen, mégpedig azt, hogy jó vezetni, ráadásul baromi keveset fogyaszt.
olvass továbbHa nem az hajt az autóválasztás során, hogy a presztízst hajszolod, hanem az a cél, hogy csak azért költs többet egy autóra, mert a környezeted, vagy a megszokásaid ezt diktálják, akkor a Suzuki Swift egy tökéletes választás.
olvass tovább