Kulcsszó keresés /


A legtöbben online vásárolnak pelenkát

  • 2022. január 20.

Több mint 2500 édesanya részvételével végzett kutatást a pelenkavásárlási szokásokról az ország legnépszerűbb baba-mama webáruháza, a Pelenka.hu. A felmérés rámutatott, hogy a legtöbb anyuka gyermeke születése előtt az ismerősöktől, családtagoktól kér tanácsot, és az édesanyák nagy része számára legalább olyan meghatározó a környezetbarát technológia, mint az ár.

olvass tovább

'Ne vásárolj semmit' nap

  • 2014. november 27.

Veled is előfordult már, hogy megvettél valami olyasmit, amiről az első pillanatban tudtad, hogy teljesen felesleges, mert sohasem fogod használni, hordani, vagy megenni? De valami mégis odavonzott, hogy leemeld a polcról, és betedd a kosárba. Ugye?

olvass tovább

Az elégedett vásárló többet költ

  • 2014. november 26.

Személyes és telefonos kiszolgálásban viszonylag jól teljesítenek a hazai vállalatok, az elektronikus ügyfélkiszolgálás területén viszont van még hova fejlődni, bár jelentősek a különbségek az egyes cégek között – mutat rá a ClientFirst Consulting felmérése. A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Program és Díj keretében végzett vizsgálatból az is kiderült, hogy egy-egy vállalat saját ügyfelei alacsonyabbra értékelik az adott cég ügyfél-kiszolgálási tevékenységét, mint a próbavásárlók. Az ügyfélkiszolgálás fejlesztése pedig kiemelten fontos, már egy minimális javulás a vásárlói elégedettségben 20-30%-os átlagos árbevétel növekedést hoz egy három éves időszak alatt.

olvass tovább