Kulcsszó keresés /


Hogyan formálja át a mesterséges intelligencia a luxusipart?

  • 2025. február 20.

A mesterséges intelligencia (MI) forradalmasítja a luxusmárkák világát, új szintre emelve a vásárlói élményt és a termékek személyre szabhatóságát. Olyan ikonikus márkák, mint a Chanel, Gucci, Louis Vuitton és Prada, már integrálták az MI-t az ügyfélszolgálatba, a termékfejlesztésbe és a digitális luxusélményekbe. Nézzük, hogyan változtatja meg a mesterséges intelligencia a prémium divat és luxus kiegészítők piacát.

olvass tovább

Szérumozz okosan - 5+1 fontos tudnivaló a szérumokról

  • 2025. február 13.

Ma már nem csak a kozmetikusok használják a szérumokat és nem is pusztán a luxusmárkák vásárlói számára elérhetők ezek a magas hatóanyagú készítmények. Asztalos Gabriella, a Helia-D bőrgyógyász szakértője szerint azonban nem mindegy, hogyan és milyen termékekkel együtt használjuk őket. A szakértő összegyűjtötte, mire figyeljünk, ha beillesztenénk a csodaszereket a napi rutinunkba, és milyen tévhitek keringenek ezekről a különleges összetevőkről.

olvass tovább

Tápláló arckrémek: hogyan válasszuk ki a bőrtípusunknak megfelelőt?

  • 2025. január 13.

A megfelelő arcápolás minőségi termékekkel nagyon fontos lenne a mindennapokban, azonban ritkán valósul meg. Egyrészt, a termékekből jelentős túlkínálat van, és nagyon nehéz megtalálni a valóban minőségi kozmetikumokat, másrészt, a legtöbb ember a bőrtípusával sem igazán van tisztában, Márpedig ez nagyon fontos lenne a számára ideális készítmények kiválasztásához.

olvass tovább

Milyen kockázatai vannak annak, ha lejárt szavatosságú sminket használsz?

  • 2024. június 06.

Ha ételekről van szó, akkor mind tudjuk, hogy a szavatossági idő lejárta után, már mehet a kukába. De mi a helyzet a sminktermékekkel? Valóban számítanak ezek a lejárati időpontok? Nagyon csábító lehet ragaszkodni ahhoz a régi szempillaspirálhoz, vagy csodás rúzshoz, amit egy vagyonért vettél meg, de sajnos ezek a dátumok nem véletlenül vannak feltüntetve.

olvass tovább

A divat fővárosából – DS 7 E-Tense 300 4x4

Úgy gondolom eljutott mára az autógyártás oda, hogy olyasmi, hogy rossz autó, nem létezik. Stílusok vannak, hovatartozás és önkifejezés. Lehet ragaszkodni a német autógyártók által kínált termékekhez, de azt nem hiszem, hogy a ragaszkodás minden esetben jó döntés. Az, ami megbízható volt 20-30 évvel ezelőtt, az egyáltalán nem biztos, hogy az is maradt. A stílus viszont valami olyan különös dolog, amely nem minden ország, népcsoport sajátja. A francia stílus pedig örökké francia marad. Utóbbinak az esszenciája a DS7.

olvass tovább

Amikor a presztízsből luxus lesz – Mercedes Benz GLC 400e 4Matic Coupé

„Néhányan azt gondolják, hogy a luxus a szegénység ellentéte. De nem. A luxus a vulgaritás ellentéte” – Coco Chanel. A Mercedes-Benz GLC tesztelésekor azon kívül, hogy kiélveztem ennek a páratlanul kifinomult autónak a vezetését, leginkább az járt a fejemben, hogy manapság hol van a határa a luxusnak? Mikortól számít luxusnak egy cikk? Mert az szinte biztos, hogy egyre kevesebb márka mondhatja magáról, hogy luxus, így a Mercedes sem az. De bizonyos termékek, ebben az esetben bizonyos felszereltségi szinttől, már egyértelműen annak mondhatóak.

olvass tovább

Az anyaságra ráhúzott jelzők

  • 2023. október 20.

Újdonsült anyukaként, vagy kismamaként, mikor a munkahelyre sem kell bejárnunk, mi mást is tehetnénk a babatermékek nagybevásárlása mellett, minthogy böngésszük a baba-mama oldalakat, és próbáljuk leszűrni az információhalmazban a számunkra érdekes, értelmes és reális tartalmakat, melyek segítenek eligazodni az anyaság útvesztőjében. Igen ám, ekkor találjuk szembe magunkat az alábbi cikkek tömkelegével, miszerint egy anyának semmire sincs ideje, luxus számba megy a hajmosás, szalad a ház, és szervezetlen, rendezetlen az életünk.

olvass tovább

Lakástextil trendek 2023-ban

Napjainkban egyre többet hallunk a fenntarthatóságról a divatipar és a lakberendezés vonatkozásában is. A fenntartható divat számos olyan dolgot magába foglal, mint például a slow fashion, a meglévő anyagok újrahasznosítása, vagy az új alapanyagok környezetkimélő módon történő előállítása. A divatcikkek mellett ma már a lakberendezési termékek és a lakástextiliák esetében is kiemelt figyelmet szentelnek a gyártók a fenntarthatóságnak.

olvass tovább