Kulcsszó keresés /


Elindult a 15. jubileumi BCEFW – Közel 50 esemény kíséri a divathetet, a hétvégén pedig a magyar és régiós tervezőké a főszerep

  • 2025. február 10.

- A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) által szervezett eddigi 14 Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) során közel 150 hazai és régiós divattervezőnek volt lehetősége a bemutatkozásra, ezáltal a nemzetközi piacra lépésre. Az elmúlt években 27 országból érkeztek nemzetközi buyerek, újságírók, influencerek és szakemberek a budapesti divathétre. A jubileumi 15. BCEFW ismét megerősíti régiós vezető helyét a divattérképen: február 10-16 között Budapest-szerte közel 50 divatipari esemény nyílik meg a látogatók előtt, péntektől-vasárnapig pedig közel 50 hazai és régiós márka legújabb őszi-téli kollekciói tekinthetők meg az Apollo Galériában és a Millenárison. A Nemzeti Táncszínházba költözik a Fashion Hub, ahol izgalmas szakmai előadások, prezentációk és workshopok várják az érdeklődőket. A jubileum alkalmából a kiemelt vendégek sorát magyar divatikonok színesítik.

olvass tovább

Bombaalak fitneszterem nélkül? Ugyan már!

  • 2025. február 05.

Legalább itt egymás közt valljuk be, hogy bár pontosan tudunk róla, mekkora dózisban is használják a divatmagazinok a Photoshopot, azért mégis veszetten irigyek vagyunk a hollywoodi sztárok, a manhattani szupermodellek vagy éppen az Insta-lányok tökéletes alakjára (és hajára, körmére, sminkjére, cuccaira és így tovább).

olvass tovább

Ezt nem láttuk jönni: zöld gasztro-oázis és Zara Home x Nanushka kollab karácsonyra az Arena Mallban

  • 2024. december 09.

Friss, kényelmes, fenntartható: mostantól életteli, zöld környezetben töltődhetünk az Arena Mall megújult foodcourtjában. Ez jól is jön a karácsonyi shopping körút során, amit a bevásárlóközpont új és megújult üzletekkel varázsol igazi élménnyé. Meseszép belső térrel és különleges Nanushka kollabbal nyitott újra a Zara Home, de az új Cropp vagy a W.KRUK üzleteiben is rátalálhatunk a legjobb ajándékokra, vagy éppen a stílusos ünnepi szettünkre. Sőt, az Arena Mall most hasznos tippekkel is segít, hogyan láss neki a meglepetések beszerzésének!

olvass tovább

Megújult a CCC a budapesti Árkádban!

  • 2024. szeptember 16.

A népszerű cipőüzlet szeptember 18-án, szerdán újranyitja kapuit a budapesti Árkád bevásárlóközpontban. Modern üzlettér, nagyobb méret-, szín-, és modellválaszték várja a CCC régi és új vásárlóit Budapest egyik legnagyobb shopping centérben. A nyitónapon az első 100 látogatónak ajándékutalvánnyal kedveskedik a CCC.

olvass tovább

Ahol újjászületnek az elektromos autók

  • 2024. február 21.

A Duna Autó Zrt. megnyitotta az ország első és egyetlen Renault-Dacia Battery Repair Workshop (BRW) műhelyét, amely egyedülálló lehetőséget kínál a villanyautósoknak, hogy elsősorban a garanciaidő alatt, de akár azt követően is, akkumulátoraikat a legmagasabb szakmai színvonalon, gyári támogatással javíthassák vagy felújíthassák. Ezzel az újítással az óbudai cégcsoport megerősíti elkötelezettségét az innovatív és fenntartható autóipari megoldások iránt, és egyértelműsíti a vállalat elsőrangú pozícióját az elektromos járművek területén.

olvass tovább

Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor

  • 2022. június 30.

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.

olvass tovább

Megnyitotta kapuit a Hard Rock Hotel Budapest

  • 2022. április 07.

A vibráló Hard Rock Hotel Budapest új szintre emeli a főváros hotel kínálatát a lánc első közép-európai szállodájával. A Hard Rock márka 50 éve a zene erejével kapcsolja össze az embereket, legyen szó bármilyen zenei stílusról, a poptól a hip-hopon át az indie-n és a jazz-en keresztül a hard rockig. Az 1971-ben alapított Hard Rock International 68 országban, közel 250 helyszínen van már jelen, amelybe beletartoznak a Hard Rock Cafe®-k, hotelek, kaszinók és Rock Shopok® is. A Nagymező utcában található 5 csillagos szálloda koncepciója, hogy igazi lifestyle hotelként teljes zenei és vizuális élményt nyújt vendégeinek, csupán karnyújtásnyira a budapesti Broadway színes világától.

olvass tovább

A cipőipar a koronavírus egyik nagy vesztese, de papucsból betáraztunk

  • 2022. február 10.

Az online webshopok forgalma ugyan nagyot nőtt a pandémia óta, de az elmúlt időszakban nem a divat volt az elsődleges haszonélvezője a növekedésnek. A cipőipar határozottan megsínylette az elmúlt közel két évet, több ismert papucsmárka viszont olyan mértékű növekedést tudott elkönyvelni, amire azelőtt nem nagyon volt példa – osztja meg tapasztalatait Kobza András, a LifeStyleShop.hu ügyvezetője.

olvass tovább