Kulcsszó keresés /


Nem állva szeretünk bele – BMW F 900 GS

Vannak motorok, amelyek már akkor is vonzalmat keltenek bennünk, ha álltukban meglátjuk őket az utcán. Szebbnél szebb naked motorok, café racerek, chopperek, cruiserek tarkítják az utakat. Sőt, a népszerű túraendúrok között is vannak kifejezetten szép darabok. Az viszont biztos, hogy a BMW legújabb endúró típusú formatervei nem elsősorban a szívnek, sokkal inkább a racionalitásnak szólnak. Nehéz eldönteni, hogy ez jó vagy rossz stratégia, de az biztos, hogy ha engem kérdeznek, az új F 900 GS nem a külsejével fogott meg.

olvass tovább

A szenvedély ereje

Stimulál, cirógat, csavargat, megérint, ledönt a földre. Minden fájdalom elszáll, minden értelmes gondolat megszűnik létezni, amikor felbukkan. Sűrű füstlepellel takarja be elménket, és amíg tart, addig burkolatként véd a külvilág ingereitől. Vörös mámorban úszik testünk tőle, szemünkkel csak csodát látunk, orrunkkal csak a kéj illatát érezzük ilyenkor. A szenvedély azonnal hatástalanítja a racionalitást. Ha találkozunk vele, fel is adhatjuk.

olvass tovább

Az önazonosság szexi – Mazda CX-60 3.3 Skyactive D Homura

Az önazonos szó azt jelenti, hogy valaki vagy ebben az esetben valami, a saját belső késztetései, személyisége, véleménye alapján csinál valamit, függetlenül mások véleményétől. A Mazda ebből a szempontból nagyot lépett előre a szememben. Nem a vak ideológiának, hanem a racionalitásnak fejlesztett. A vadonatúj CX-60 pedig ezzel a motorral ennek a fogalomnak a megtestesítője.

olvass tovább

A legnagyobb szám - BMW M850i xDrive Cabrio

Vannak autók, amelyek kizárólag vagy nagyrészt a funkcióról szólnak és vannak, amelyek sokkal inkább az élményekről. Utóbbiak közé tartozik a BMW sorozat legnagyobb számát viselő modell, a 850-es. Van egy pont, amikor a racionalitás sutba dobjuk és csak arról tudunk beszélni, hogy mennyire király is volt az elmúlt pár nap, amit ezzel a fantasztikus járművel töltöttünk.

olvass tovább

De Szép – DS 4 Cross Rivoli E-tense

Először is elnézést kérek a cím miatt, tudom, hogy annyira nem frappáns. Viszont tényleg ez volt az első mondatom, amikor megláttam a DS 4-et élőben is. A kompakt kategória általában nehéz dió abból a szempontból, hogy mit is írjak róla. Általánosan jó és funkcionális autó a legtöbb, kevés érzelemmel és több racionalitással. A DS az utóbbira egyértelműen rácáfol!

olvass tovább

Kizöldült a racionalitás – KIA Ceed kombi Plug-in Hybrid Platinum

A potenciálisan választható cégesautók egyre inkább a koreaiak lesznek. Versenyképes áruk megkérdőjelezhetetlen és elérhetőségük is lényegesen jobb. A Ceed ezen autók közül talán az egyik legnépszerűbb, hiszen a divat által diktál SUV kivitellel szemben mindenképpen olcsóbb. Természetesen a céges volumeneladásokon kívül a magánvásárlók között is népszerű a Ceed. A kérdés az, hogy a PHEV kivitel mit tud ehhez még hozzátenni, illetve kik azok, akiknek ez a modell elsősorban készül?

olvass tovább

Nem mindegy, hogy azt szereted, hogy szeretnek, vagy te is szeretsz

Ne engedd, hogy az eszed döntsön ott, ahol a szív az úr és persze fordítva se tedd. Tudod, egyetlen esetben van létjogosultsága a racionalitásnak a párkapcsolatok felett. És szerintem a szerelem plátói igazán csak a házasságokban lehet. Amikor elismerem, amit érzek és amellett döntök. Ahol már nincs helye kérdésnek, mert a döntés nem kérdés, hanem a felvállalás helye.

olvass tovább

Ezért esik nehezebben szerelembe egy folyton agyaló ember

  • 2021. február 24.

Tény, hogy azok az emberek, akik a saját kis világukban élnek, melyet önálló gondolatokkal bástyáznak körül nehezebben nyitják meg szívüket, de amikor megteszik, nincs olyan, aki náluk jobban szeretne. De miért is adják át magukat nehezebben a szerelem érzésének? Az okok olyan racionálisak, mint ők maguk.

olvass tovább

Szinte csak érzelemből - Ford Kuga Plug-in

A harmadik generációs Ford Kuga mindent is kínál. A felszereltségi szintek és a motorválaszték alapján óriási a lehetőségek tárháza. A kérdés csak az, hogy a racionalitás és a pénztárca mit enged meg. A plug-in esetében körülbelül 250.000 kilométernél már be is hozzuk a kezdeti beruházást. Onnantól már nemcsak zöldek, de egyre gazdagabbak is leszünk a sok-sok megspórolt, ki nem fizetett üzemanyagköltség miatt.

olvass tovább

Nissan Navara a kisétvágyú óriás

  • 2019. szeptember 01.

Ki ne álmodozna egy igazán méretes, tekintélyt parancsoló megjelenésű autóról? Nos, azonban az álmodozást mindig felváltja a racionalitás, és hamar lemondunk ezen vágyainkról, hiszen ráébredünk, hogy ezeket a járműveket fent is kell tartanunk valahogy, és nap mint nap "etetni" őket. Az általunk tesztelt Nissan Navara éppen ezen a területen okozta a legnagyobb meglepetést, ugyanis méretei és teljesítménye ellenére kifejezetten barátinak mondható fogyasztása.

olvass tovább