Kulcsszó keresés /
Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor
- 2022. június 30.
Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.
olvass továbbElkerülhető lett az online cipővásárlás legkellemetlenebb velejárója
- 2022. április 25.
Az online vásárlás térnyerése különösen az elmúlt két évben vált igazán jelentőssé, azonban még mindig vannak olyan termékek, amiket sokan nem szívesen szereznek be virtuálisan. Ezek közé tartoznak a cipők is, ugyanis a vásárlók egy része nem biztos benne, hogy a lábbeli, amit a honlapokon megadott méret alapján választ ki, valóban jó is lesz rá. A visszaküldés sokak számára egy plusz, felesleges teher, azonban a Próbafutár szolgáltatás éppen ezt szünteti meg. A megoldás nem csupán a vásárlóknak előnyös, hanem jelentős környezetterhelést is megtakarít.
olvass továbbA Notinonak hála a minőség nem luxus többé
- 2016. november 18.
Az online vásárlás mindannyiunk számára a kényelmet jelenti. Így van ez a nevét iparfumeria-ról Notino-ra változtató online parfüméria esetében is. Nem véletlen döntenek mellettük évek óta hűségesen a vásárlók.
olvass továbbEzeknél menőbb napszemüvegeket nem tudunk mutatni idén nyárra
- 2016. június 29.
Ha még nem fertőzött meg az online vásárlás, akkor épp itt az ideje, hogy megbarátkozz vele. A következő szemüvegeket ugyanis egy kattintással meg tudod rendelni. A következő formák és színek az idei nyár legnagyobb slágerei. Válaszd ki te is a kedvencedet!
olvass továbbLegyen idén nyugodt és vidám kikapcsolódás az ajándékbeszerzés!
- 2015. november 18.
Karácsony közeledtével óhatatlanul ránk tör minden évben a pánik, hogy kinek mit vegyünk a fa alá, amivel tényleg örömet szerezhetünk szeretteinknek. A heteken át tartó ajándékbeszerzés végére pedig holtfáradtan, fásultan és zaklatottan éppen csak túléljük az ünnepeket, ahelyett, hogy szívből élvezni tudnánk. A brands.hu azonban megoldást jelenthet erre a problémára, hiszen egy helyen, online találhatunk mindenki számára valami igazán személyre szóló, különleges ajándékot.
olvass továbbÍgy vásárolj fürdőruhát!
- 2015. július 12.
Nem könnyű feladat megtalálnunk a tökéletes fürdőruhát, amelyben az előnyeinkre helyezzük a hangsúlyt, ahelyett, hogy a hibáinkat emelnénk ki… Nem csoda, hogy sokunk éveken át keresi azt a darabot, amelyben büszkén vonulhat végig a parton. Tény, hogy az online vásárlás az egyik legkényelmesebb megoldás, ám ez sok hibát vonhat maga után. Jöjjön hát néhány pont, amelyeket ha figyelembe veszel, hamarabb rátalálhatsz a neked való fürdőszettre.
olvass továbbDotcommerceDay – az internetes vásárlás napja
- 2014. november 07.
Használd ki az internetes vásárlás napját ! A DotcommerceDay nem csupán egy egy napig tartó akció több száz webshop részvételével, hanem egy mozgalom is, amelynek célja megismertetni az internetezőkkel az online vásárlás előnyeit, ezzel segítve az internetes kereskedelem és a tudatos vásárlás fejlődését hazánkban.
olvass továbbMinden bolt egy fedél alatt
- 2013. november 26.
Nyugaton óriási kultúrája van az online vásárlásnak, nálunk csak az utóbbi pár évben érzékelhető növekvő tendencia ezen a téren, főként a divatbloggereknek köszönhetően, akik előszeretettel mutatnak be külföldről rendelt szettekből álló outfiteket. Az átlag magyar tartózkodik az ilyen típusú shoppingolástól, mert mi van, ha mégsem jó a méret, nem úgy áll, ráadásul a bankkártyás fizetés is éppen eléggé nyugtalanító, inkább irány a pláza, maradjanak a jól megszokott tömegtermékek a befutók.
olvass továbbOnline kalandozás/webshopos vásárlás
- 2013. november 08.
November 8. az internetes vásárlás világnapja! Az ötletgazda célja, hogy minél szélesebb körben megismertesse az online vásárlás előnyeit! Izgatott vagyok. Beírom a címet. A kedvenc webshopom címét.
olvass továbbWC-ben mobilozik a magyar
- 2013. április 11.
Nem valószínű, hogy a mosdóból, de 750 ezer forintos órát is vettek már mobilról a Vaterán.
olvass tovább