Kulcsszó keresés /


Bemutatkozik a Lokál, mint koncerthelyszín az Akvárium Klubban

  • 2023. szeptember 19.

Az Akvárium Klub büszkén mutatja be legújabb újdonságát, a Lokált, egy intim és kifinomult helyszínt, amely újradefiniálja Budapest belvárosának élőzenei színterét. Az új helyszín elsődleges célja, hogy minőségi körülményeket biztosítson a feltörekvő és turnézó előadók számára, valamint alternatívát kínáljon ismert hazai előadók meghitt, exkluzív koncertjeinek megvalósítására. Az Akvárium Klub szervezői már az első évadban bemutatják Magyarország legizgalmasabb underground pop, rock, hip-hop, trap, metál és jazz formációt, valamint rendhagyó projektek, előadások és beszélgetések is teret kapnak az új helyszínen.

olvass tovább

Megérkezett Magyarország online luxusáruháza: itt a SNOBELIER!

  • 2021. szeptember 30.

6 termékosztály, 40 luxus világmárka, több mint 1000 db rendszeresen frissülő termék, 2 féle, világszinten is egyedülálló luxusszolgáltatással kiegészítve: Magyarországon indult el a Kelet-Közép-Európában példa nélküli koncepció, amely a világ legelegánsabb luxusáruházainak miliőjét kínálja online formában a lokális vásárlóknak. A SNOBELIER több, mint luxustermékek lelőhelye, különleges kurátori koncepciójával, elegáns és felhasználóbarát kialakításával szeretne szakértő személyi tanácsadója lenni a kínálatában böngésző vásárlóknak.

olvass tovább

Mindent a melltartóról

  • 2020. január 14.

Vannak, akik szerint szükséges rossz, vannak, akik szerint egy igazi nőt ez tesz igazán szexivé. A fehérneműipar kedvence, a lokáltáncosnők utolsó érve: a melltartó. Nem egy egyszerű ruhadarab! Erre egy lány nagyjából akkor jön rá, amikor kamaszos hévvel azért is befektet egy gyönyörű csipkecsodába, ha szerencséje van, véletlenül passzol, ha nem, örökre megutálja, pusztán azért, mert nem igazodik ki a méretek és kosarak kusza világában.

olvass tovább

A gondos szájápolás

  • 2015. március 27.

Az MFE és az Orbit a Szájápolás Világnapja alkalmából jelentette be tavaly indított szájhigiéniai oktató kampányának folytatását. Bár a tavalyi kampány minden tekintetben sikeresnek bizonyult, továbbra is szükség van a magyar lakosság ismereteinek bővítésére a gondos szájápolás területén, összegezték a kampány szervezői. Ezért az idei évben regionális kutatással és lokális aktivitásokkal szélesítik ki a kampányt.

olvass tovább

Szandál zonkival. Menő, vagy ciki?

  • 2012. május 30.

Amikor ezt a két ruhadarabot egy mondatban említik, az nem sejtet túl sok jót. Boltba igyekvő nyugdíjasok, elsős kisdiákok, és balatoni lokálpatrióták ugranak be. De nem 2012-ben, mert most igenis trendi a szandál-zokni kombó.

olvass tovább