Kulcsszó keresés /


A Z-generáció az élénk sárgát, a millenniumiak az energikus árnyalatokat szeretik

  • 2023. április 17.

A tavasszal együtt végre a gardróbunkat is megtöltik a színek, az aktuális divatkollekciók minden eddiginél színpompásabbak. Itt az idő, hogy kicsit többet megtudjunk a gyönyörű árnyalatokról! Gondoltad volna, hogy a színeknek is van történetük, és régebben bizonyos színeket csak egy szűk társadalmi réteg viselt? Sőt, az sem véletlen, hogy 2023-ban épp a Viva Magenta lett az év színe! A több mint 200 márkát forgalmazó divatcég, a VAN GRAAF Keszeg Anna divatkutató segítségével most összegyűjtött Neked néhány izgalmas tényt a színekről. És azt is megtudhatod, milyen alapdarabok nem hiányozhatnak a tavaszi gardróbodból!

olvass tovább

Az ANSWEAR hatalmasat lép a Sneakerstudio és a PRM márkák felvásárlásával

  • 2023. február 16.

A divattal és életmóddal foglalkozó e-kereskedelmi vállalat, az ANSWEAR 2022-ben közel 210 millió euró bevételt generált, de fejlődése nem áll meg. Felvásárolja a Sneakerstudio-t, Kelet-Közép- Európa egyik vezető sneaker és streetwear forgalmazóját, valamint a növekvő prémium utcai divatmárkát, a PRM-et. Az ANSWEAR által képviselt “lifespiration” vonal ezzel izgalmas, új szintre lép.

olvass tovább

A Bacardi-Martini termékek kizárólagos hazai forgalmazója lett a Coca-Cola HBC Magyarország

  • 2022. szeptember 05.

A mai nappal a Coca-Cola HBC Magyarország vált a világ legnagyobb magántulajdonban lévő alkoholos italokat gyártó társasága, a Bacardi-Martini meghatározott prémium alkohol márkáinak kizárólagos magyarországi forgalmazójává. Így a vállalat kínálata szeptembertől kilenc új prémium és szuperprémium alkoholmárka mintegy 60 termékével bővül. A Coca-Cola HBC Magyarország tovább fejleszti 24/7 portfólióját és egy újabb lépést tesz annak irányába, hogy vezető disztribútorrá váljon a hazai prémium alkoholok piacán.

olvass tovább

Vége a trükközésnek: holnaptól az akciós ár tényleg akciós lesz

  • 2022. május 27.

Holnaptól minden eddiginél szigorúbb jogszabályok lépnek életbe a fogyasztóvédelem területén, különös tekintettel az e-kereskedelemre. A cél véget vetni a vásárlók megtévesztésének, az akciós árakkal való trükközésnek, valamint a valótlan vagy nem létező pozitív fogyasztói értékeléseknek, rangsorolással kapcsolatos manipulációnak. „A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) már az elmúlt években is számos alkalommal szabott ki súlyos bírságot például pszichés nyomásgyakorlás, azonnali döntéshozatalra késztetés, moderált fogyasztói vélemények, weboldal, alkalmazás felépítése és vizuális kialakítása, ingyenes szolgáltatások, megtévesztő akciós árazás miatt. A május 28-ától hatályos előírásoknak köszönhetően azonban még kevesebb lesz a kiskapu a tisztességtelen forgalmazók, szolgáltatók számára” – hívja fel a figyelmet dr. Bitai Zsófia, A CLM BITAI & PARTNERS Ügyvédi Irodavezető ügyvédje.

olvass tovább

Budapest után Milánóban arattak sikert a magyar divatmárkák

  • 2022. április 13.

A hazai divathetet követően Olaszország divatfellegvárát célozták meg a magyar tervezők, ahol hét hazai márka mutatta be legújabb, 2022/23-as őszi-téli kollekciójának darabjait. A négy legnagyobb nemzetközi divathét között számon tartott Milano Fashion Week-en a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) közös Nemzetközi Mentorprogramjának résztvevői közel egy héten keresztül mutatkoztak be különböző helyszíneken. A világhírű eseményre a nemzetközi szakma és sajtó neves képviselői mellett számos viszonteladó, forgalmazó és nagykereskedő látogatott el, így egyedülálló lehetőség nyílt a magyar márkák számára a nemzetközi piacokra való belépéshez.

olvass tovább

Közel száz nemzetközi újságíró, forgalmazó és véleményvezér érkezik a Budapest Central European Fashion Weekre

  • 2021. október 12.

Hivatalosan is kezdetét vette a 2022-es tavaszi-nyári kollekciókat bemutató Budapest Central European Fashion Week, amely egy teljes héten át várja programokkal a divat iránt érdeklődő nagyközönséget fővárosunk különböző pontjain. Az október 16-17. között, a Bálna Budapest épületében megvalósuló catwalk show-k mellett izgalmas side event-ek és egy mobil pop-up store, a Budapest Central European Select gazdagítja a divathetet. Az idei offline BCEFW keretében hazai, régiós, valamint pályakezdő tervezők legújabb alkotásait tekinthetik meg a forgalmazók, a hazai és nemeztközi szakma szereplők és a potenciális vásárlók.

olvass tovább

Fiestatól Explorerig - Kipróbáltuk a Ford teljes hybrid kínálatát

  • 2020. október 16.

A Ford Magyarország jóvoltából egy izgalmas programokkal tarkított, egész napos teszt során próbálhattuk ki a Ford hazánkban forgalmazott teljes hybrid kínálatát. Az időjárás sajnos egyáltalán nem volt tekintettel az eseményre, és sikerült az egyik legesősebb napot kifogni, azonban ez szerencsére cseppet sem vett vissza a tesztelő csapat lelkesedéséből.

olvass tovább

60%-kal nőtt az iskolakezdéshez szükséges eszközök ára az elmúlt 10 évben

  • 2015. április 14.

Az iskolakezdéshez szükséges csomagok ára az elmúlt 10 évben 60%-kal nőtt, 2021-ről 2022-re 18%, míg tavaly óta újabb 10%-os árnövekedést tapasztalhattak meg a családok. A drágulást az alapanyagok árának változása (papír, textil), az árfolyamváltozás és a gyártási költségek növekedésének hármasa indukálta. Egy elsősnek közel 40 féle termékre van szüksége iskolakezdéskor – a Vectra-Line szakértői ezt a termékcsoportot vizsgálták árszínvonal szempontjából. Márkahűség vagy márkához való ragaszkodás leginkább a tanárok által javasolt termékek között (ceruza, filc, festék, gyurma) jellemző, a többi kategóriában a szülők az ár és a tartósság alapján döntenek. A vásárlások egyre inkább áttevődnek az online térbe és az augusztus végi nagy roham is visszaesett, a szülők megvárták a beszerzéssel az első szülői értekezletet – tájékoztat Kárpáti Zsolt, a Vectra-Line, Magyarország egyik legnagyobb papír-írószer és irodaszer forgalmazójának ügyvezetője.

olvass tovább

Színek és fények bűvöletében

  • 2014. április 24.

Kétségtelenül itt a tavasz, hiszen hét ágra süt a nap, a nagykabátokat pedig egyre többen hagyjuk otthon. Ez az is jelenti, hogy ideje csemetéink tavaszi-nyári ruházatát felfrissítenünk. Ha csupán egy-két kulcsdarabot szeretnénk vásárolni, akkor mindenféleképpen érdemes elgondolkodnunk a színes tornacipőn, a farmer- és bőrdzsekin, illetve a western csizmán. Ezekkel bármely összeállítást divatossá varázsolhatunk, és még a kényelmességi/hasznossági elvárásainknak is megfelelnek. Szerencsére számos kollekció közül válogathatunk, legyen az nagy divatház vagy csupán kisebb forgalmazó.  

olvass tovább

Lélek és glamour

  • 2013. július 20.

Bemutatták a Thomas Sabo őszi/téli kollekciójának legújabb kedvenceit! Kampányarcuk a brit modell, Poppy Delevingne a Vogue magazin szerint Párizstól Londonig a világ egyik legjobban öltözött nője, aki családi hátterének köszönhetően a legrangosabb társasági körökben is járatos. A fiatal, divat orientált nők egész generációjának példaképe, hiszen öltözéke mindig sikkes, hiteles és az adott alkalomnak megfelelő. A divat és a filmiparban való folyamatos jelenlétének köszönhetően a méltán népszerű és különleges ezüst ékszereket forgalmazó Thomas Sabo is felkérte, hogy mutassa be legújabb kollekcióját…

olvass tovább