Kulcsszó keresés /


Fontosabb lett az ár, mint a minőség

  • 2022. augusztus 24.

A termékek folyamatos drágulása már a gazdaság minden szintjén érezhető, a fogyasztók is kénytelenek átgondolni, hogy mire és mennyit költenek. Milyen hatással van ez a márkahűségre? Melyek azok a termékek, amikről hajlandóak lemondani? Mit tehetnek a kereskedők? Hogyan lehet a szállítási költséget a vásárlók és a kereskedők számára is előnyös módon elkerülni? Jánvári András, e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

olvass tovább

Nagyon pesszimista a hangulat a piacon a drágulások miatt

  • 2022. január 27.

Tavaly novemberben fogadta el a parlament azt a törvénymódosítást, mely értelmében a nem vényköteles gyógyszereket január elsejétől csak és kizárólag patikai szakdolgozók szállíthatják ki. Az új szabályozás közel ötszáz webáruház és kiszállító partnercég működésére van hatással. A szabályozás következtében vannak online üzletek, melyek meg fognak szűnni, mások egyszerűen profilt váltanak, azonban ennél is nagyobb problémát jelenthet sok kereskedő számára a termékek és az alapanyagok árának növekedése – hívta fel a figyelmet Jánvári András, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója.

olvass tovább

A kisebb üzletek lettek az elmúlt év drágulásainak legnagyobb vesztesei

  • 2022. január 04.

Már egy éve tart az Oroszország és Ukrajna között zajló háború, amely ugyanúgy jelentős hatással volt az inflációra, mint a banki kamatokra és az energiaárakra, azonban emellett olyan szokásokra is, mint a vitaminvásárlás vagy a bikiniszezonra való készülődés. Jánvári András, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója, e-kereskedelmi szakértő összefoglalta az elmúlt egy év tapasztalatait.

olvass tovább

Drágulnak a vitaminok, van, ami közel kétszer annyiba kerül, mint tavaly

  • 2021. december 18.

Tavaly egyes népszerű vitaminokból annyit vásároltak az emberek, hogy a C-vitamin több helyen is hiánycikké vált. A vitaminok iránti kereslet idén viszont valamelyest csökkent, ennek egyik oka a drágulás, a másik pedig, hogy a koronavírus okozta kezdeti pánik 2021-re kicsit alábbhagyott. Minden időszaknak megvannak a slágertermékei, a koronavírusnak köszönhetően az elmúlt két évet viszont teljes hullámzás jellemezte a piacon – osztotta meg tapasztalatait Jánvári András, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója.

olvass tovább

60%-kal nőtt az iskolakezdéshez szükséges eszközök ára az elmúlt 10 évben

  • 2015. április 14.

Az iskolakezdéshez szükséges csomagok ára az elmúlt 10 évben 60%-kal nőtt, 2021-ről 2022-re 18%, míg tavaly óta újabb 10%-os árnövekedést tapasztalhattak meg a családok. A drágulást az alapanyagok árának változása (papír, textil), az árfolyamváltozás és a gyártási költségek növekedésének hármasa indukálta. Egy elsősnek közel 40 féle termékre van szüksége iskolakezdéskor – a Vectra-Line szakértői ezt a termékcsoportot vizsgálták árszínvonal szempontjából. Márkahűség vagy márkához való ragaszkodás leginkább a tanárok által javasolt termékek között (ceruza, filc, festék, gyurma) jellemző, a többi kategóriában a szülők az ár és a tartósság alapján döntenek. A vásárlások egyre inkább áttevődnek az online térbe és az augusztus végi nagy roham is visszaesett, a szülők megvárták a beszerzéssel az első szülői értekezletet – tájékoztat Kárpáti Zsolt, a Vectra-Line, Magyarország egyik legnagyobb papír-írószer és irodaszer forgalmazójának ügyvezetője.

olvass tovább