Kulcsszó keresés /


Rekordszámú résztvevője volt a 13. Budapest Central European Fashion Week-nek

  • 2024. február 01.

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) 13. alkalommal rendezte meg a Budapest Central European Fashion Week-et (BCEFW) január 22. és 28 között. A régió meghatározó divateseményén 29 divatmárka – köztük 10 régiós tervező – mutatta be legújabb kollekcióját. Az érdeklődés minden eddiginél nagyobb volt, a hétvégi divatbemutatók közel 3.000 látogatót vonzottak a Szépművészeti Múzeum helyszínére. Közel 1000 fő látogatta meg a Fashion Hub Z generációt célzó ingyenes programjait, amelyekre már az előregisztráció alatt többszörös túljelentkezés mutatkozott. A BCEFW történetében az egyik legnagyobb számban, összesen 25 side event gazdagította a divathét programját, amelyek hétfőtől vasárnapig várták a divat iránt érdeklődőket városszerte.

olvass tovább

Közel 4000 látogatóval aratott nagy sikert a 10. jubileumi BCEFW

  • 2022. szeptember 10.

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) szervezésében idén ősszel 10. jubileumát ünneplő Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) központi eseményét a hétvége során több mint 2000-en látogatták meg a Szépművészeti Múzeum falai között, ahol az impozáns művészeti alkotások mellett vonultak fel a jövő tavasz-nyár divattrendjei. Összesen 24 márka küldte kifutóra legújabb darabjait, a magyarok mellett két lengyel és hét ukrán tervező is képviseltette magát a budapesti divathéten. A stiláris körkép nagyon vegyes volt, a klasszikus stílustól a streetwear márkákig láthattak kollekciókat az érdeklődők, városszerte pedig közel 30 kiegészítő esemény pezsdítette fel a budapesti divatéletet, így összesen közel 4 000 érdeklődőt fogadott a rendezvénysorozat.

olvass tovább

BCEFW x UFW - Az összefogásra hívja fel a figyelmet a jubileumi BCEFW

  • 2022. augusztus 01.

Európában először, a nagy divathetek előtt Budapesten mutatják be kollekcióikat az ukrán tervezők. A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) augusztus 29. és szeptember 4. között immár 10. alkalommal rendezi meg a régió egyik legmeghatározóbb divateseményét a Budapest Central European Fashion Week-et (BCEFW), melynek keretében a szakmai együttműködések fontosságát helyezi a fókuszba. Az Ukrainian Fashion Week szervezőivel való szoros partneri kapcsolatnak köszönhetően a magyar fővárosban mutathatják be kollekciókat azok az ukrán márkák, akiknek eddig a 25 éve folyamatosan megrendezett kijevi székhelyű rendezvény nyújtott bemutatkozási lehetőséget. A nagy divathetek előtt megtartott BCEFW során természetesen kiemelt szerepet kapnak a magyar, illetve az ukránon túl más regionális tervezők tavaszi-nyári kollekciói is, így városszerte számos esemény keretében ismerheti meg a közép-európai kortárs designereket a nemzetközi divatszakmai közönség.

olvass tovább

Felpezsdítette fővárosunkat a 2022-es tavaszi-nyári kollekciókat bemutató Budapest Central European Fashion Week

  • 2021. október 26.

Megmozdult a város, pezsgett a divatélet a Magyar Divat & Design Ügynökség által ismét élőben megvalósított Budapest Central European Fashion Week idején. Izgalmas side eventek, teltházas catwalk showk, egy pop-up store és helyszíni kiállítók színesítették fővárosunkat egy teljes héten át. A divathét keretében megrendezett kétnapos bemutató több mint 4 ezer látogatót fogadott. A hazai és nemzetközi média, véleményvezérek, kreatívipari szakemberek, buyerek és divat iránt érdeklődők a világ legkülönbözőbb pontjairól érkeztek, hogy élőben tekinthessék meg több mint 30 magyar és regionális tervező legújabb, 2022-es tavaszi-nyári kollekcióját a Bálna Budapest épületében.

olvass tovább

Közel száz nemzetközi újságíró, forgalmazó és véleményvezér érkezik a Budapest Central European Fashion Weekre

  • 2021. október 12.

Hivatalosan is kezdetét vette a 2022-es tavaszi-nyári kollekciókat bemutató Budapest Central European Fashion Week, amely egy teljes héten át várja programokkal a divat iránt érdeklődő nagyközönséget fővárosunk különböző pontjain. Az október 16-17. között, a Bálna Budapest épületében megvalósuló catwalk show-k mellett izgalmas side event-ek és egy mobil pop-up store, a Budapest Central European Select gazdagítja a divathetet. Az idei offline BCEFW keretében hazai, régiós, valamint pályakezdő tervezők legújabb alkotásait tekinthetik meg a forgalmazók, a hazai és nemeztközi szakma szereplők és a potenciális vásárlók.

olvass tovább

Ígéretes meglepetések az idei Gombold újrán

  • 2015. október 15.

A Várkert bazár adott otthont a Mercedes Benz Central European Fashion Weekkel egybekötve az idei év Gombold újra! pályázatának, ahol megnézhettük a húsz döntőbe jutott tervezőt. Kiválasztotta (és díjazta) a zsűri is a kedvencét, meg mi is. Az eredmény teljesen különbözik, de ugyebár ez nem jelent semmit, hiszen a döntősök egytől-egyig zseniálisak voltak. Jó, volt olyan, ami annyira nem tetszett nekünk.

olvass tovább

66 kedvenc fotó a hétvégi Mercedes Benz Fashion Week Central Europe-ról

  • 2015. október 13.

Kiemelt sajtóként vettünk részt a hétvégén megrendezett Mercedes Benz Fashion Week Central Europe-on, amellyel hazánk is felzárkózott a világszínvonalú divathetek sorába. Egy cikkbe nehéz volna belesűríteni mindent, ezért ez a hét teljen a magyar divat fiatal tervezőinek jegyében. A kétnapos rendezvényen egyébként nem csak a hazai, hanem a régió dizájnerei is bemutatkoztak, úgy mint a szerbek, horvátok, csehek és a lengyelek is.

olvass tovább

7 ok, hogy miért érdemes kilátogatni a Mercedes Benz Fashion Week-re

  • 2015. szeptember 29.

Már nekünk is van igazi fashion weekünk. Ha nem is egy teljes hétig tart, egy hétvége erejéig valóban megvalósítják azt a szervezők, amellyel Magyarország felzárkózik a nagyok sorába. A következő hétvégén megrendezésre kerülő esemény főtámogatója a Mercedes, és a korábbi évekből jól ismert Gombold újra! nevű tehetségkutató verseny győztesei is itt kerülnek majd bemutatásra. De lássuk, miért érdemes még kilátogatni!

olvass tovább

Sikeresen zárul az első sörös showroom

  • 2014. október 14.

Pénteken bezárta kapuit az első, hazai viszonylatban egyedülálló, multikulturális Heineken x CEFD Pop-up Store. A Heineken, a Central European Fashion Days és a Design Hét keretein belül külföldi divathetek mintájára egy héten át látogatható pop-up showroomot varázsolt Budapestre, hogy bemutassa a visegrádi országok tervezőinek legújabb őszi/téli kollekcióit, extravagáns kreációit.

olvass tovább