Kulcsszó keresés /


Közös ügyünk az állatvédelem – portréinterjú Dr. Vetter Szilviával

  • 2025. december 23.

Az állatvédelemről sokan érzelmi nyelven beszélnek, kevesen rendszerszinten. Dr.Vetter Szilvia azok közé tartozik, akik számára az együttérzés nem végpont, hanem kiindulás. Jogászként, központvezetőként, és gyakorló szakemberként évek óta azon dolgozik, hogy az állatvédelem Magyarországon kiszámíthatóbb, szakmailag megalapozottabb és hosszú távon is működő legyen.

olvass tovább

Feller Adrienne új boltja megnyílt az Allee Bevásárlóközpontban
– ahol a szépség a természet és a lélek harmóniájából születik

  • 2025. november 07.

Egy új fejezet kezdődik a magyar természetes szépségápolás történetében: Feller Adrienne megnyitotta legújabb üzletét az Allee Bevásárlóközpontban. A térben az ADRIENNE FELLER és Panarom termékek teljes kínálata elérhető, miközben az új koncepció a márkák filozófiájához méltó, különleges atmoszférát teremt: egy hely, ahol a szépség, a tudatosság és a természet szeretete kéz a kézben jár.

olvass tovább

Az Egyesült Arab Emírségek legnagyobb vízparti fejlesztése indul Rász el-Haimában

  • 2025. október 22.

Az új városnegyed a fenntartható fejlődés és a turizmus új központjává válik Rász el-Haima emírségében A 7,9 millió négyzetméteren megvalósuló fejlesztés az Egyesült Arab Emírségek legnagyobb és legátfogóbb tengerparti városnegyede

• Nyolc egyedi karakterű negyed ötvözi az „élni, dolgozni, kikapcsolódni és alkotni” életstílust

• A projekt felgyorsítja a Rász el-Haima Vision 2030 céljait: a gazdaság szerkezetének bővítését, valamint a turisták és befektetők számának növelését az északi emírségben  

olvass tovább

A szépség luxusa Budapest szívében: Megnyitotta első hazai üzletét a Rituals

  • 2025. szeptember 29.

Végre Magyarországra érkezett a mindennapok luxusa: megnyitotta első önálló hazai üzletét a Rituals a Mammut Bevásárlóközpontban. A 25 éves holland szépségmárka teljes termékpalettával és exkluzív élménytérrel lépett a magyar piacra. Nem véletlen, hogy a Rituals is a Mammutban talált otthonra: stratégiájának részeként a budai bevásárlóközpont egyedülálló, többszáz márkát felvonultató beauty kínálattal, immár 13 üzletben várja a szépség szerelmeseit.

olvass tovább

Családi rugalmasság: a jó csapatmunka pszichológiája

  • 2025. szeptember 21.

Véget ért a nyár, elindult a tanév, kezdődnek a hétköznapok. Itt a korai felkelés, a fix időpontokra való odaérés, jönnek a kihívások, ami alaposan próbára teheti a családot. A mai, gyakran túlfeszített élethelyzetekben a rugalmas családi működés kulcskérdés a mentális jóllét szempontjából. Egy jól működő család nem attól ideális, hogy mindig minden zökkenőmentes benne – hanem attól, hogy képes alkalmazkodni, új megoldásokat keresni, és közben megőrizni az összetartást. „Egy rugalmas család leginkább talán olyan, mint egy jó sportcsapat: van egy közös alapjuk, ismerik egymás működését, tudják, mik a közös célok, de tudnak improvizálni is” – fogalmaz Pollák Éva, a Mindwell Pszichológiai Központ pszichológusa. „Az ilyen családok nem esnek szét a váratlan helyzetekben sem, hanem keretek között, de szabadon mozognak, és megtalálják a megoldásokat.”

olvass tovább

A legnagyobb hazai üzleteit nyitotta meg a Zara és a Stradivarius az Arena Mallban

  • 2025. szeptember 15.

Magyarország legnagyobb Zara áruházával és Stradivarius üzletével maxolja ki az őszt az Arena Mall. A spanyol divatóriások kibővült, hatalmas alapterülettel, rekordnagyságú árukészlettel és hazánkban most először bemutatkozó üzletkoncepcióval várják a vásárlókat. De ez még nem minden: hamarosan a prémium spanyol ékszermárka, a Tous mesés kiegészítőit és még több nemzetközi brandet is megtalálhatunk a bevásárlóközpontban.

olvass tovább

A hiperérzékenység nem mérgező tulajdonság

  • 2025. augusztus 28.

A hiperérzékeny emberek azért olyanok amilyenek, mert a központi idegrendszerük fokozottabban érzékenyebb, mint másoké. Akik ilyen kondícióval vannak megáldva, intenzívebben tapasztalják meg az érzelmi ingereket. Mi jellemzi még őket?

olvass tovább

Történelem egy csészében - Hogyan lett a kávé társasági esemény és digitális élmény?

  • 2025. augusztus 18.

A kávé története nemcsak egy ital fejlődéstörténete, hanem a társadalmakat formáló történelmi erőé is. A kávénövényt kezdetben körülölelő spirituális misztikumot a későbbiekben feloldotta és felőrölte – a valóságban is – a fejlődő társadalom: az ital élénkítő hatása miatt széles körben populárissá vált. Az ital fogyasztása hozta magával a kávéházak kialakulását, amelyek hamar találkapontokká és társasági események központjává váltak, és olykor forradalmak és történelmet formáló események színhelyéül is szolgáltak. A kapitalizmus térnyerésével és az élet felgyorsulásával a to-go kávézás a popkultúra szerves részévé vált, mára pedig az egykor misztikus növény a háztartások 85%-ának konyhapolcán is megtalálható.  Akár egy reggeli eszpresszóról, vagy egy nyugodt délutáni cappuccinóról van szó , a kávé mindig is összehozta az embereket. A Starbucks pedig végigkíséri a kávérajongókat ezen az ízekben és élményekben gazdag történelmi úton.

olvass tovább