Kulcsszó keresés /


Lehet benne hibát találni, de tényleg szükséges? – Jaguar XE P300 AWD

Nem fiatal már az XE nagymacska, de még fitten szaladgál az utakon. Köszönhetően a benne duruzsoló, meglehetősen erős motornak, másrészt a számos modellfrissítésnek, amelyen a modellciklus alatt átesett. Bár SUV lázban ég a világ, de a presztízs szegmensben azért egy magára valamit is adó márka rendszeresen hozza ki az újabbnál újabb típusokat, gondoljunk csak a BMW 3-as szériájára vagy éppen a Mercedes-Benz C osztályra. Így a Jaguarnak egyáltalán nincsen könnyű dolga.

olvass tovább

A jelen győztese, a jövő várományosa – KIA EV6 e170 RWD Air

Nem az első alkalom, hogy tisztán elektromos hajtású gépjármű nyeri el az Év Autója címet. Egész pontosan harmadszor fordul elő ilyesmi, hiszen a Nissan Leaf, majd a 2019-es győztes Jaguar I-Peace után a KIA tisztán villanymotoros járműve nyert a választáson. A meghajtással kapcsolatban nagy meglepetés nem volt, hiszen a hét döntőbe jutott autóból csupán egyetlen hagyományos meghajtással rendelkező volt. Szerintem ezzel kicsit előre is szaladt a szakma a jövőbe, ha az arányokat nézzük. De egy biztos, az EV6 magabiztos fölénnyel nyert a pontozáson.

olvass tovább

A Jaguar legélesebb foga – Jaguar F-Pace SVR

A Flottaman jóvoltából a Jaguar F-Pace vendégeskedett nálunk. A legbrutálisabb Jaguar vezetésekor az első kérdés, ami felmerült bennünk, hogy eddig miért nem? Az elmúlt pár év egyik legkomolyabb vezetési és autózási élményét nyújtó SUV méltatlan módon háttérbe van sorolva, BMW-kel, Mercedesekkel szemben. Aki viszont ezt az autót kipróbálja nem lesz kétsége afelől, hogy ez ugyanaz a liga, ugyanaz a luxus és képesség.

olvass tovább

Valóra vált álom - Jaguar F-Type P450 5.0 V8

A két éve elindult motorhang.hu ajándékot kapott, egy igazi csemegét, a Jaguar F-Type -ot. Röviden egy csoda, a bakancslista egyik éllovasa, az adrenalin bomba és minden más lenyűgöző fogalom. Mégis dühös vagyok, na persze nem az autóra, hanem az egész világra. A kétszínű, álintézkedésekkel problémákat megoldó politikusokra.

olvass tovább

Így kell a hiányt pótolni – BMW iX3

Amikor az összes versenytárs, beleértve a Teslat is, már képes kínálni a most oly divatos SUV formavilágból elektromos modellt, hiszen ott a Mercedes EQC, Audi e-tron, Jaguar i-Pace, illetve a Tesla Model Y, akkor a bajor gyárnak sem volt már ideje kivárni az iX megjelenését. Átalakították a legalkalmasabb modellt az X3-at és iX3 néven piacra került annak elektromos változata.

olvass tovább

Tömegcikk helyett egyediség - Jaguar F-Pace D300 AWD

Azzal az őszinte vallomással kell kezdenem, hogy autós újságíróként már nagyon nehéz igazán lázba hozni bármilyen autóval. Egy kezemen tudom megszámolni azokat a pillanatokat, és ezeknek a pillanatoknak a száma egyre ritkább, amikor azt éreztem, hogy mélyebb fájdalmat nem lehet átélni, mint amikor visszaadom az importőrnek a slusszkulcsot a tesztidőszak után. A Jaguar F-Pace tesztelése közben odáig jutottam, hogy nem is fogom visszaadni, hátha nem fog hiányozni senkinek én pedig boldogan élek, ameddig meg nem halok.

olvass tovább

Minden gyerekem egyformán szeretem – interjú Andrew Presttel, a Wallis Automotive Europe Ügyvezetőjével

Rendkívül izgalmasnak ígérkezett az Andrew Presttel folytatott beszélgetés, hiszen a Wallis nem gyári importőr, aki csak egyetlen márkát képvisel Magyarországon, hanem számos nagy gyártó nevében látja el a hazai forgalmazással járó feladatokat. Az angol cégvezető tökéletes magyarsággal kezdett neki a beszélgetésnek, így a fő témán kívül azonnal jött a kérdés.

olvass tovább

Van remény – Jaguar I-Pace

Összesen 62 különböző nemzetközi díjat nyert el a 2018-ban bemutatott elektromos Jaguar. Talán a 3 legfontosabb közöttük a 2019 Év autója, 2019 Legzöldebb autója és 2019 Legjobb dizájnnal rendelkező autója. Ennyi díj után komoly elvárásaink lesznek. Vajon képes mindennek megfelelni a prémium kategóriás villanyautó?

olvass tovább

Tökéletes alternatíva – Jaguar E-Pace 2.0d R Dynamic S

Meg szoktunk ijedni, ha egy tradicionális márkát felvásárol egy ázsiai cég. De ahogyan a Volvonál, amelyet szintén a Ford birtokolt korábban, úgy a Jaguarnál sem történt semmi negatív változás, miután a Tata Motors tulajdonába került, sőt! A márka arculata megmaradt, miközben alkalmazkodott a jelenkor formai követelményeihez és láthatóan van pénz a fejlesztésre is.

olvass tovább