Logófóbia
Orbitális Emporio Armani felirat ragyog a kinézett bika felsőjén. Csalogatni akar? Ellensúlyozni akar valamit, vagy csak annyira menő, hogy muszáj ki is írnia.
olvass továbbOrbitális Emporio Armani felirat ragyog a kinézett bika felsőjén. Csalogatni akar? Ellensúlyozni akar valamit, vagy csak annyira menő, hogy muszáj ki is írnia.
olvass továbbA következő szezonban is biztosra megy Giorgio Armani, a 2011-es tavaszi-nyári ready to wear kollekciója ugyanis követi az eddig bevált receptet. A minimalista megjelenés, a nagyvilági nő stílusjegyeivel látta el a kollekció darabjait, melyeknek senki sem tud ellenállni és biztosra vehetjük, hogy több szezon múltával is megállják majd a helyüket, ha visszapörgetjük a divat időszámítását.
olvass továbbEmporio Armani 2011 tavasz/nyári kollekciója újfajta élénkséggel, összetettséggel és lendülettel rendelkezik. Október 3-án a milánói közönség már megcsodálhatta a mester alkotását, tegye most Ön is!
olvass továbbA fiatal kínai színésznőt, Shu Qi-t az Emporio Armani új reklámarca, pontosabban Szingapúrban, Malajziában és Kínában a 2010/2011-es őszi-téli kampány időszakra.
olvass továbbGiorgio Armani szeptember 26.-án mutatta be az Emporio Armani 2010-es tavaszi-nyári női kollekcióját Milánóban, melyet a cég történetében először élőben közvetítettek az interneten.
olvass továbbSzokatlan termékkel lepte meg rajongóit Emporio Armani. A fiatalok körében ma is népszerű „városi” sport megihlette a luxusmárkát is.
olvass tovább