Kulcsszó keresés /


A nyár megmentője vagy izgalmas designelem?

  • 2022. június 26.

A fokozatosan forróbbá váló nyári napokhoz közeledve egyre többen és többen kezdenek el légkondicionáló készüléket vásárolni, a választás során pedig az ár mellett még megannyi szempontot figyelembe kell venni. Ezek közé tartozik a készülékek megjelenése is, hiszen manapság a felhasználók gyakran keresnek olyan megoldásokat, amelyek illenek az otthoni enteriőrbe, de hasonlóan vannak ezzel a vendéglátóhelyek és üzletek is. „Az új, grafitszürke színű készülékkel szeretnénk alternatívát ajánlani azoknak a vásárlóknak, akik a fehér vagy ezüst színű klímaberendezések helyett valamilyen más, stílusos megoldásra vágynak” – mondta el Szabó-Jilek Ágnes, a Panasonic Heating & Cooling Solutions, azaz fűtés-hűtés üzletágtól.

olvass tovább

Nagyon pesszimista a hangulat a piacon a drágulások miatt

  • 2022. január 27.

Tavaly novemberben fogadta el a parlament azt a törvénymódosítást, mely értelmében a nem vényköteles gyógyszereket január elsejétől csak és kizárólag patikai szakdolgozók szállíthatják ki. Az új szabályozás közel ötszáz webáruház és kiszállító partnercég működésére van hatással. A szabályozás következtében vannak online üzletek, melyek meg fognak szűnni, mások egyszerűen profilt váltanak, azonban ennél is nagyobb problémát jelenthet sok kereskedő számára a termékek és az alapanyagok árának növekedése – hívta fel a figyelmet Jánvári András, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója.

olvass tovább

A kisebb üzletek lettek az elmúlt év drágulásainak legnagyobb vesztesei

  • 2022. január 04.

Már egy éve tart az Oroszország és Ukrajna között zajló háború, amely ugyanúgy jelentős hatással volt az inflációra, mint a banki kamatokra és az energiaárakra, azonban emellett olyan szokásokra is, mint a vitaminvásárlás vagy a bikiniszezonra való készülődés. Jánvári András, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója, e-kereskedelmi szakértő összefoglalta az elmúlt egy év tapasztalatait.

olvass tovább

A decemberi forgalom megcsappan a Black Friday miatt

  • 2021. november 16.

A Black Friday szokása négy-öt évvel ezelőtt kezdett el begyűrűzni hazánkba, és alaposan megváltoztatta a vásárlói szokásokat. Míg a korábbi években jellemző volt a karácsony előtti, decemberi nagy roham mind az online térben, mind pedig az üzletekben, mára ez szétvált, és az arányok eltolódtak. Bár a vásárlóközönség Magyarországon is nyitott az eredetileg amerikai gyakorlatra, azonban itthon sok kereskedő megpróbál visszaélni az akciók nyújtotta lehetőségekkel, vagy éppen hiteltelenné teszi ezt az egyébként remek kezdeményezést – hívta fel a figyelmet Krajnyák Tamás, a Laptophardware.hu operatív vezetője.

olvass tovább

A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar üzletek

  • 2021. március 10.

A pandémiás válsággal terhelt 2020-as évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. Az alapvetően átalakuló piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban viszonylag nagy volt a visszaesés, de a telefonos és a személyes ügyintézés az elmúlt évek egyik legjobb eredményét hozta. A program szervezője arra is felhívta a figyelmet, hogy most, a lezárásokkal és korlátozásokkal terhelt időszakban a pontos, szakszerű és kedves ügyintézés nemcsak egy szükséges plusz, hanem egy olyan terület, ami az üzletek életét mentheti meg.

olvass tovább

Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

  • 2020. november 05.

A pandémia és a szociális távolságtartás alapjaiban változtatta meg a magyar fogyasztási szokásokat. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszakot élünk: most nemcsak a felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem a biztonságérzet megteremtése dönt a versenytársak között. Az ügyfélélmény-menedzsment hazai szakértője, a ClientFirst Consulting ezért idén bevezette a „Járvány-biztos ügyfélkiszolgálás” minősítési rendszerét, amivel a fogyasztóknak a tájékozódásban, az üzleteknek pedig a bizalom kiépítésében segítenek.

olvass tovább

Súlyos árat fizethetnek, ha erre nem figyelnek az újranyitott üzletek

  • 2020. június 03.

A járványhelyzet lecsengésével és a korlátozások részleges feloldásával egyre több cég dönt az újranyitás mellett. Az otthonmaradás és a szociális távolságtartás azonban maradandó változásokat hozott a vásárlói magatartásban. Több nemzetközi kutatás is rámutatott, hogy a fogyasztók sokkal óvatosabban közelítenek a nem létfontosságú üzletekhez, és ha lehet, elkerülik azokat a helyeket, ahol tömeg alakulhat ki. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszak következik: most nemcsak az udvariasabb, felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem az alapvető biztonságérzet megteremtése lesz a döntő – hívja fel a figyelmet az ügyfélélmény menedzsmenttel foglalkozó ClientFirst Consulting szakértője.

olvass tovább

Globális felmérés: köszönésben elitszinten a magyar eladók - Tíz vevőből nyolcra rámosolyognak a hazai üzletekben

  • 2020. április 22.

Világszínvonalon állnak a magyar értékesítők a köszönés tekintetében – derült ki a 4,9 millió jelentést vizsgáló Smiling Report idei jelentéséből. A Föld 68 országára kiterjedő Mosolyfelmérés alapján Magyarország ebben a kategóriában az ötödik helyen végzett, 95%-os teljesítménnyel. Jó hír az is, hogy a magyar ügyfelek 84%-ára rámosolyognak, ebben a tekintetben a középmezőnyhöz tartozunk. A friss jelentés még a 2019-es naptári évet, vagyis a koronavírus előtti állapotokat dolgozta fel, a kérdések a vevőket fogadó mosolyra és köszönésre, valamint a kapcsolt értékesítésre vonatkoztak - tájékoztatott a hazai eredményeket felmérő ClientFirst Consulting Kft.

olvass tovább

„Balogh Levente azt mondta nekem, hogy ő emberekbe szokott fektetni, nem üzletekbe”

  • 2020. január 04.

Múlt héten vasárnap Gecse Márton, az AI-Robotics ügyvezető igazgatója minden idők legnagyobb ajánlatát kapta a Cápák között műsor befektetőitől. A fiatal üzletember végül Balogh Levente ajánlatát fogadta el, és már el is kezdődtek a megbeszéléseik azzal kapcsolatban, hogy a 300 millió Ft-os befektetést hogyan tudnák hasznosítani a kutatás és fejlesztés során az akkumulátorok tárolása és tűzvédelme érdekében.

olvass tovább