Kulcsszó keresés /


Nevek játéka – Renault Austral TCe 160 mild-hybrid

A legtöbb autógyártó jól nyomon követhető startégiája, hogy az új modelleknek azonos nevet ad és csak jelöli, vagy éppen még azt sem, hogy új generációról van szó, ezzel jelezve a stabilitást. Ettől, az elmúlt 20-25 évvel ezelőtt kezdődő divattól szakít most már egyre feltűnőbb módon a Renault. Ahogyan a coupé SUV esetében az Arkana nevet javasoltam egyszer, hogy érdemes megjegyezni, úgy igaz ez az Australra, amely a Kajart váltja a kompakt SUV kategóriában.

olvass tovább

A hazai tervezők új generációja a milánói divathéten nyűgözte le a közönséget

  • 2023. szeptember 26.

Mérföldkövet jelentő, 10. alkalommal mutattak be a magyar tervezők a Milano Fashion Week-en. A Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) és a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) 5 éve fennálló stratégiai együttműködése keretében ezúttal 6 magyar márka jelent meg a Budapest Select ernyőmárka alatt. A CNMI Fashion Hub-jának megnyitóján a BORBALA, a PINETIME CLOTHING és az UNREALINDUSTRY prezentációját tekinthette meg a közönség. A Budapest Select kollektív divatbemutató keretein belül a KATA SZEGEDI, a THEFOUR és a ZSIGMOND 2024-es tavasz-nyári kollekcióját láthatták néhány méterre a milánói dómtól, a presztízsértékű Palazzo Reale-ban.

olvass tovább

Meglepetések helyett – Mazda 6 20th years Anniversary Special Edition

A Mazda 6 20. évfordulóját ünnepli ezzel a különleges kivitelű modellel. Sokadik modellfrissítésen esett át a tavalyi évben a most futó széria, amely már 2012 óta az utak része. A még most is divatosnak mondható formavilágról talán nem is kell többet mondani ennél, hiszen külső jegyeiben egyáltalán nem venni észre a kort. A Mazda jelmondata lehetne, hogy a 11 az új 7, hiszen jellemzően ennyi év után új generáció érkezik, de a japán, külön utas márkánál egyáltalán nem meglepő, hogy nem a sztenderdek szerint működnek.

olvass tovább

Gourmet: új lendület a gasztronómiában

  • 2023. május 20.

Míg tavaly az „örökség” témáját járhattuk körül a hazai gasztronómia legátfogóbb eseményén, idén az „új generáció” kerül a középpontba június 2-4. között a Millenárison, az MBH Bank Gourmet Fesztiválon. A magyar vendéglátás legismertebb képviselőinek bemutatása, és a több mint száz kiállító változatos étel-, desszert- és italkínálata mellett - a programok sűrűjében - a különböző művészeti ágak és a gasztronómia közös metszéspontjainak világában is elkalandozhatunk. A rendezvény névadó szponzora idén az MKB Bank és a Takarékbank egyesülésével létrejött MBH Bank.

olvass tovább

Az új gasztrogeneráció kerül fókuszba az idei Gourmet-n

  • 2023. március 21.

Több mint 100 kiállító, köztük mintegy 50 étterem, tucatnyi cukrászda, valamint street food ételek, nemzetközi konyhák és különböző italok a söröktől, boroktól, pezsgőkön át a koktélokig – ezt kínálja a legjelentősebb hazai gasztroesemény, a Gourmet Fesztivál. Június 2-4. között ismét a Millenáris ad helyet a rendezvénynek, amelynek idei témája az „Új generáció”.

olvass tovább

Sonos Era 300 és Era 100: az intelligens hangszórók új generációja a magával ragadó hallgatási élményért

  • 2023. március 10.

A Sonos (Nasdaq: SONO) ma bemutatta a Sonos Era 300-at és a Sonos Era 100-at, a márka következő generációs intelligens hangszóróit, amelyek a hangzás és a dizájn innováció új fejezetét nyitják meg. Az Era 300 egy merész, forradalmian új hangszóró, amelyet úgy építettek, hogy a Dolby Atmos segítségével a legjobb élményt nyújtsa a térbeli hangzáshoz, míg az Era 100 a legkelendőbb Sonos One hangszóró újragondolt változata.

olvass tovább

A TAG Heuer bemutatja a Connected órák új generációját

  • 2022. április 14.

A TAG Heuer bemutatja a Connected órák új izgalmas generációját, amely egyszerre képviseli az elegáns megjelenést és a sportos teljesítményt. A kiváló svájci óramárka 2015 óta úttörő szerepet tölt be a luxus Connected órák területén. A TAG Heuer két új modellt vezet be, melyek jól képviselik a cégre jellemző dizájnt és lehetőséget adnak arra, hogy viselője csatlakozzon az egyre bővülő sporttevékenységekhez a wellness alkalmazásokon keresztül, miközben az óra megjelenése, melyet az ikonikus kronográfok ihlettek, továbbra is elegánsnak mondható.

olvass tovább

A higiénia új generációja: Clean Arsenal

Állandóan takarítunk és mindent megteszünk azért, hogy a lakásunk patyolattiszta legyen. De házilag tényleg hatásosan fel tudjuk venni a harcot a baktériumokkal, vírusokkal? Sajnos nem. Bízzuk ezt inkább a profikra! A Clean Arsenal hosszútávú, vegyszermentes, komplex megoldást kínál a vírusok, baktériumok és a gombák ellen.

olvass tovább

Határ a csillagos ég – Audi A3 Sportback 35 TDI Triptronic S-Line

Ahogyan a nyolcadik szériás Golf, Skoda Octavia és Seat Leon is új generációhoz érkezett, úgy vált időszerűvé, hogy az azonos alapokon nyugvó Audi A3 is méltó utódot kapjon. Nem is olyan régen, tavaly ősszel teszteltük ugyanezen széria benzines változatát, amelynek tesztje itt olvasható, most az azonos lóerővel rendelkező dízel változatot vettük górcső alá.

olvass tovább

A TAG HEUER BEMUTATJA: A LUXUS CONNECTED ÓRÁK ÚJ GENERÁCIÓJA

  • 2020. március 15.

A TAG Heuer 2015-ben úttörő volt a luxus connected órák világában. Azóta számos modellt mutatott be, többek között a Connected Modular Golf Edition órát 2019-ben. A harmadik generációs Connected óra esetében a TAG Heuer olyan stílusbeli és technológiai újításokat vezetett be, amelyek tovább szilárdítják a márka vezető szerepét a luxus connected órák piacán.

olvass tovább