„A legelejéről kezdtük, ebben a szezonban minden a glamúrról szól, valami nagyon stílusosat, nagyon csillogót akartunk” -mondta a Louis Vuitton művészeti igazgatója, Marc Jacobs a folyamatról, mely a 2011-es tavaszi/nyári reklámkampány megszületéséhez vezetett, amelyet Steven Meisel fotózott. „Valami olyasmihez érkeztünk, mint az Eiffel-torony óránként felvillanó világítása – valami mesterséges, ami annyira elképesztő, glamúros, és gyönyörű, hogy teljesen megbabonáz.”
Louis Vuitton 2011 tavasz/nyár |
|
Steven Meisel New York-i stúdiójában készült az új kampány, amely a 2011-es tavaszi/nyári kollekció dekadens ragyogását ragadja meg két, a kifutón is szereplő modellel -Freja Beha Erichsennel és Kristen McMenamy-vel, akinek testén a híres zebracsíkos festés volt a fináléban-, és a lángvörös hajú Raquel Zimmermannal. A ruhák káprázatos színei és a fénylő textúrák, a ragyogó haj és smink, a '70-es évekbeli dekoráció együttesen fantasztikus képsorozatot eredményezett a vakító lurexbe, keleties selyemruhákba és buja írisznyomású darabokba öltözött modellekkel. |
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez