Igazán szívmelengető látni, hogy egyre több cég és márka szentel figyelmet a környezettudatosságnak és a fenntarthatóságnak, ráadásul ezzel a jelenséggel már akkor is találkozhatunk, ha a szépségápolásról van szó. Ellátogattunk a dm Beauty Workshopjára, ahol rengeteg izgalmas program volt a segítségünkre abban, hogy megismerjük a tavaszi-nyári szezon újdonságait, és must have termékeit. Emellett azt is megtudtuk, hogy manapság szerencsére már cseppet sem ciki a férfi szépségápolás, vagy az erről történő eszmecsere, sőt!
A dm Beauty Workshopján nem csupán a legújabb és legkülönlegesebb termékekkel ismerkedhettünk meg, de próbára tehettük az állóképességünket a Rexonának hála, saját teakeveréket állíthattunk össze a Garnier standjánál, sőt, a Palmolivenek köszönhetően pihentető masszázs közben is lazíthattunk kicsit.
Az esemény egyik érdekessége az volt, hogy a dm sokkal nagyobb hangsúlyt szeretne fordítani a férfi szépségápolási termékek forgalmazására, és felhívni a figyelmet arra, hogy a megfelelő bőrápolás, az igényes megjelenés nem csupán a nők kiváltsága, hanem mindez legalább ennyire lényeges a másik nem esetében is. Bemutatkozott a prémium Seinz márka, amely haj- és arcápolási termékeket, valamint tusfürdőket is kínál. A márka egyedisége (és szerintünk elismerésre méltó tulajdonsága) abban rejlik, hogy 97%-ban újrahasznosított műanyagból készül, emellett vegán is.
Mivel már nem kell sokat várnunk arra, hogy beköszöntsön a nyár, ezért a Biobaza a megfelelő fényvédelem fontosságára szerette volna felhívni a figyelmünket. Ez nem csak arról szól, hogy napozás esetén naptejet vagy napolajat használunk, de érdemes például ajakápolóból is olyan terméket választani, amelyben van fényvédő.
És ha már a nyárnál tartunk, akkor itt az ideje, hogy búcsút mondjuk a nem kívánt szőrszálaknak. A Veet rengeteg megoldást kínál erre, hiszen választhatunk hideg gyantát, cukorgyantát vagy éppen szőrtelenítő krémeket, a legfontosabb, hogy megtaláljuk azt a megoldást, amely a leginkább megfelel a bőrünknek.
A Yope termékeivel is a dm Beuty Workshopnak köszönhetően ismerkedtünk meg, amely már aranyos, visszafogott dizájnjával is levett minket a lábunkról, viszont a természetes alapanyagokból készülő kozmetikummárka a különleges tusfürdő illataival is meggyőzött minket arról, hogy mindenképpen velünk tartsanak a fürdőszobánkba.
Az egyik kedvenc standunk a dm természetes kozmetikumait képviselő alverde márkáé volt, ugyanis amellett, hogy a bőrünkre is rendkívül pozitív hatással vannak termékeik, azt is fontos kiemelni, hogy a a márka megalkotása során a cég egyik legfőbb szempontja a fenntarthatóság volt. A termékeik éppen ezért teljes mértékben adalékanyag- és állatkísérlet-mentesek.
Köszönjük a meghívást és a szuper programokat a dm-nek! A dm Beauty Workshopról még több beszámolót, illetve érdekességet olvashattok a dm oldalán.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez