Millie Bobby Brown brit színésznő “florence by mills” névre keresztelt márkájának első divatkollekciója az IMG kreatív ügynökség közreműködésével, 2022. október 19-én debütál az ABOUT YOU oldalán. A 76 darabból álló kollekciót a „florence by mills” márka alapértékei ihlették, a ruhadarabok kényelmesek, extravagánsak, és a jóérzést hivatottak közvetíteni. Összességében az új nemzetközi kollekció játékos, de mégis érett személyiséget tükröző ruhadarabokból áll, amelyek Millie egyéniségét közvetítik. A kollekció fő célja a pozitivitás és a jókedvre derítés, valamint a magabiztosságra és az önkifejezésre való bátorítás a hétköznapokban. A „florence by mills” kollekció kizárólag az ABOUT YOU felületén érhető el 2022. október 19-én 13 órától Európa szerte, az ABOUT YOU 26 webáruházában.
Millie Bobby Brown és az ABOUT YOU együttműködésével két közkedvelt és jól ismert márka egyesül, amely garantáltan nagyot szól a ruházati termékeket forgalmazó piacon. „Az ABOUT YOU számára stratégiai fontosságú a Millie Bobby Brown-nal való együttműködés, hiszen a „florence by mills” valóban egy Z generáció által a Z generáció számára létrehozott márka. Hosszútávon az egyik legnagyobb Z generációs divatmárkát szeretnénk együtt felépíteni Európában” – magyarázza Julian Jansen, az ABOUT YOU tartalomigazgatója. „Büszkék vagyunk a két márka közötti fantasztikus szinergiára, és egy igazi kiváltság, hogy a „florence by mills” exkluzív partnerei lehetünk a márka divatiparba való átültetésében. Sok éves tapasztalatunkkal erős partnerek vagyunk Millie oldalán, együtt egy kiemelkedő kollekciót terveztünk nemcsak a Z generáció számára, hanem azoknak is, akik szeretnek kísérletezni a ruhákkal és a különböző stílusokkal” – folytatja Sofia Hagemeier, az ABOUT YOU exkluzív együttműködésekért felelős vezetője.
A kizárólag az ABOUT YOU-n elérhető “florence by mills” a co-branding projekt első divatkollekciója. Az őszi-téli kollekció darabjai kellő kifinomultsággal rendelkeznek ahhoz, hogy bármilyen alkalomra viselhetők és kombinálhatók legyenek. A kollekció minden darabja a sikkes és a kényelmes, játékos darabok tökéletes ötvözete, amelyben jellemzőek a pasztellszínek, a fehér, a fekete és a barna. A ruhák megalkotásakor az volt a cél, hogy mindenki kényelmesen, de mégis különlegesnek érezze magát bennük. „Mindenkinek a saját értelmezése szerint kell meghatároznia a szépség fogalmát, az egyéniség és az egyediség az üzenet minden termékem mögött. A „florence by mills” márkámmal arra szeretném ösztönözni a fiatal nőket, hogy mutassák meg magukat olyannak, amilyenek valójában, és legyenek magabiztosak döntéseikben, hiszen ez segít a pozitív életszemlélet kialakításában. Olyan divatot akartam teremteni, amely nem alkalmazkodik a trendekhez, hanem a saját szabályai szerint működik.” – mondja Millie Bobby Brown.
A kampányfotózás koncepciója a kollekció gondolatiságát hangsúlyozza: egy játékos, de szofisztikált helyzet ábrázolása, amely a teljes szabadságot jelképezi. A kreatív fotók, amelyek egy festői szépségű londoni golfpályán készültek Millie-ről kissé abszurd helyzetekben, egyszerre csalnak mosolyt a vásárlók arcára és gondolkodtatnak el. A kollekciót Millie bátyja, Charlie Bobby Brown kapta lencsevégre, aki az egész kampánynak egy kissé retró hangulatot adott. Az exkluzív darabok 2022. október 19-től kaphatóak mind a 26 európai ABOUT YOU online áruházban XS-XXL méretben, 12.000 és 60.000 forint között.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez