6 termékosztály, 40 luxus világmárka, több mint 1000 db rendszeresen frissülő termék, 2 féle, világszinten is egyedülálló luxusszolgáltatással kiegészítve: Magyarországon indult el a Kelet-Közép-Európában példa nélküli koncepció, amely a világ legelegánsabb luxusáruházainak miliőjét kínálja online formában a lokális vásárlóknak. A SNOBELIER több, mint luxustermékek lelőhelye, különleges kurátori koncepciójával, elegáns és felhasználóbarát kialakításával szeretne szakértő személyi tanácsadója lenni a kínálatában böngésző vásárlóknak.
A luxuswebshop egyik legfontosabb sajátossága a forgalmazott termékek erős konceptuális szelekciója, amely már a platform nevében is megjelenik. A válogatás minden partnermárka kínálatát érinti, csak a brandkoncepcióba stilárisan passzoló termékek nyernek bebocsáttatást az áruház virtuális polcaira. Bár mozgólépcsőzni a SNOBELIER “épületében” nem kell, minden olyan osztály megtalálható itt is, amely a fizikailag is létező, klasszikus, századfordulós nagyáruházakban: van női-, férfi- és gyermekosztály, lakberendezési részleg, gourmet pult, sőt, egy különleges, VIP-szekció is! Ez utóbbi, a Billionaire’s Gifts kategória azokat a termékeket gyűjti egybe a beszállítóktól, melyeknek magas árfekvését jobbára az indokolja, hogy mindössze limitált darabszámban készülnek, illetve nem konfekciódarabok, azaz az ügyfelek megrendelése alapján kerülnek csak legyártásra - akár teljesen személyre és az egyéni igényekhez szabva. Ennek értelmében ezek árának felső határa akár a csillagos ég is lehet természetesen.
A SNOBELIER egyedi márkakínálata a régiós adottságok alapján lett kialakítva, és a jövőben eszerint fog fejlődni is. Az áruház legfőbb célja, hogy minél több olyan, világszinten már jól ismert brandet hozzon el a kelet-közép-európai vásárlóknak, amelyeket más módon nem avagy csak kevéssé, nehézkesen tudnának elérni. Remek példa erre az indiai luxusbútor manufaktúra, a Scarlet Splendour, amelynek olyan világsztár dizájnerek terveznek, mint Matteo Cibic vagy Nika Zupanc. Emellett olyan brandek régiós képviseletét is ellátja 2021 nyarától a webshop, mint Patricia Gucci új luxusbőrönd márkája, az Aviteur vagy a Baghera gyerekautó márka.
A női- és férfitermékek kategóriáiban olyan világmárkák legújabb kollekcióiból válogathatnak a vásárlók, mint a Dolce&Gabbana, a Fendi, az Alexander McQueen, a Versace vagy a Valentino. A gyerekosztályon a legmagasabbra pozícionált divatházak ruhakollekciói is elérhetők - amelyeket csupán kevés értékesítési ponton lehet megtalálni a régióban. A gourmet szekcióban képviselteti magát a híres Prunier kaviárház, a patinás Ghraoui bonbonmárka, de szinte minden nagy champagne háztól is megtaláljuk majd a legjobb presztízstételeket.
A SNOBELIER legfőbb célja, hogy a régió, így Magyarország stílusérzékeny vásárlóinak is megkönnyítse a luxustermékek beszerzését, valamint, hogy amolyan szakértő barátként támogassa őket akár az ajándékok vásárlásnál is. Ehhez kapcsolódóan szimultán elindítja így Expert’s Class nevű szolgáltatását is, amelynek keretében egy-egy adott szakterület neves szaktekintélyei segítenek pár óra erejéig elmélyedni a választott témában, legyen szó műtárgyakról, öltözködésről vagy épp gasztronómiáról. Az áruház mottója, hogy az igazi luxus életérzés elsajátítható, csak a megfelelő segítő kéz kell hozzá!
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez