Mit is jelent az Y generáció tagjainak a luxus manapság! A fogalom, mely sokszor drága kövekben és finoman megmunkált nemes fémekben értendő. Hogyan is érvényesül és képvisel értéket a high-tech korban felnövekedett fiatal generációk számára, kiknek az elektronikai kütyük sokszor többet jelentenek mint ezen csecsebecsék sokaságát.
Napjainkban rengeteg adat áll már a rendelkezésünkre a fogyasztói szokásokról és ezen generáció tagjairól, vásárlási szokásaikról és megfigyelhető a változás!
Az Y generáció tagjai már teljesen máshogy vásárolnak mint elődeik. Nagyok a termékekkel szemben támasztott elvárásaik. A média által sokkal jobban informáltak és már a boltba lépés előtt sokkal több információ birtokában vannak. Ez az a generáció mely ugyan tud élni a luxus vagy luxuscikkek nélkül, de nem akar és mindent megtesz, hogy az álmait valósággá váltsa!
A luxus fogalmának körülírása, mint mindig, régen és manapság is ugyan az: ár-minőség és az élmények legmagasabb szintű elvárása. Csupán manapság már az Y generáció tagjai ezeket, márka nevekkel kötik össze és a vásárlásra inspiráló történetet keresik mögöttük, mely alapvetően motiválja őket, ezáltal egyedinek érezhetik magukat!
Eme generáció tagjainak amikor egy luxus cikk megvásárlására kerül a sor, nem számít a munka a spórolás vagy ezek mértéke, hogy megszerezhessék maguknak azt a darabot amit igazán akarnak. Ezzel párhuzamosan vagy ellentétben, hajlandók olcsóbb divatcikkeket is megvásárolni csak hogy naprakészen tartsák ékszer vagy ruha állományukat, mivel a luxus cikkekre való állandó spórolással erre nem lennének képesek!
Átlagosan elmondható, hogy a mai generációsok élnek az internet adta lehetőségekkel és vásárlás előtt több információt gyűjtenek egy megvásárolni kívánt termékről mint elődeik. Felkészültebbek és a boltba lépés előtt már sokkal több információval rendelkeznek. Szeretik tudni a márka hátterét és történetét, hogy azonosulni tudjanak vele és ezáltal egy élményhez jussanak hozzá nem csupán egy fizikai tárgyhoz/termékhez.
Fontos számukra az egyediség és, hogy öltözködésük által ezt kifejezhessék. De mint elődeik számára is, ma is fontos, hogy jól érezzék magukat vásárlás közben és a vásárlás alatt teljesen komfortosan mozoghassanak egy adott üzletben, mivel eme vásárlási élmény nagyban meghatározza, hogy vissza térnek e az adott boltba vagy sem.
Magas minőségű órák nagy választékban!
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez