A divattal és életmóddal foglalkozó e-kereskedelmi vállalat, az ANSWEAR 2022-ben közel 210 millió euró bevételt generált, de fejlődése nem áll meg. Felvásárolja a Sneakerstudio-t, Kelet-Közép- Európa egyik vezető sneaker és streetwear forgalmazóját, valamint a növekvő prémium utcai divatmárkát, a PRM-et. Az ANSWEAR által képviselt “lifespiration” vonal ezzel izgalmas, új szintre lép.
Az ANSWEAR portfólióját a prémium sneaker és streetwear szegmens e két specialistája és elismert szereplője tökéletesen kiegészíti. A márkák egyesítik azon közös elképzelésüket, hogy a vásárló körül létrehozzanak egy olyan biztonságos és kényelmes teret, ahol mindenki megalkothatja kompromisszummentes stílusát a legvonzóbb életmódmárkák kínálatának segítségével. Az ANSWEAR komoly lehetőséget lát a prémium sneaker és streetwear szegmensben, és reméli, hogy a felvásárlással kihasználhatják és ötvözhetik a márkák erősségeit kombinálva az egyedi termékkínálatot az ANSWEAR működési kiválóságával, technológiai és logisztikai hátterével.
“Azokat a márkákat szeretjük, melyek elsősorban egyedi, prémium sneaker és streetwear kínálatukkal tűnnek ki. Az egyesüléssel kibővítjük üzleti területünket, és lehetőségünk nyílik rá, hogy a dedikált termékkategóriákkal új vásárlói csoportokat érjünk el - beleértve a Z generációt vagy a prémium- és luxustermékek iránt érdeklődő vásárlókat. Az előrejelzések a prémium termékek piacának dinamikus növekedését feltételezik, és ebben mi is hiszünk. Meggyőződésünk, hogy ez az üzleti lépés lehetővé teszi, hogy még gyorsabban hódítsuk meg ezt a piaci szektort, és hogy hatékonyan fejlődhessünk.”
– teszi hozzá Krzysztof Bajołek, az ANSWEAR vezérigazgatója.
A Sneakerstudio a kelet-közép-európai piacokon elismert életmód- és sneakermárka, főleg a fiatalok körében. Olyan márkák termékeit kínálja, mint az Adidas Originals, a New Balance, a Carhartt vagy épp a Veja. A Sneakerstudio ezeken a piacokon dedikált online áruházakat üzemeltet, de nyugat-európai országokba is értékesíti termékeit angol nyelvű, globális weboldalának köszönhetően. A Sneakerstudio 2015-ben Krakkó Kazimierz kerületében született meg a Starowislna utca 55. szám alatt, ahol a ma megtalálható üzlet kultikus helyévé vált a streatwear kultúra rajongóinak.
A PRM ezzel szemben egy friss koncepció, ami a jelenlegi piaci trendekkel összhangban egyaránt kínál luxus streetwear és divattermékeket. Zsenge korának dacára számos Nyugat-Európában népszerű és elismert márkát sikerült magához csábítania, mint amilyen az Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV vagy a Rick Owens. Az értékesítés globális online weboldalon keresztül történik, a márka üzlete pedig Varsóban található.
“Nagy örömünkre szolgál, hogy egy olyan jó hírű partnerrel egyesíthetjük erőinket, mint az ANSWEAR, ami sokszor bizonyította kiváló szervezettségét, és ez az elért eredményeikből is látszik. Megbízható logisztikájával és nagyszerű e-kereskedelmi rendszereivel a legjobb színvonalon szolgálja ki ügyfeleit. Szilárd meggyőződésem, hogy e területek és az elmúlt években felépített márkáink egyesítése fontos lépés lesz fejlődésünkben, és elősegíti, hogy a csúcsra jussunk. Ambiciózus és kreatív csapatunk tudja, hogy miképp érheti el az ügyfeleket, akiket mindig is érdekelt a sneaker és a streatwear izgalmas világa. Szakértő csapataink összevonásával nemcsak márkáinkat fejlesztjük tovább, de remélem, hogy a tapasztalatcserén keresztül hozzáadott értéket is teremtünk az ANSWEAR stratégiájának támogatásához.” – mondja Łukasz Lepczynski, a Sneakerstudio és PRM márkák alapítója.
Az ANSWEAR mostani lépése során a Fashion Trends Group Sp. z. o.o leányvállalatát vásárolja meg, ami magában foglalja a Sneakerstudio és a PRM e-kereskedelmi webhelyeit, a Krakkóban és Varsóban található üzleteket, márkaszerződéseket valamint az értékesítési- és marketing csapatot.
“A cég rengeteg kihívással nézett szembe az elmúlt időszakban, kiszámíthatatlan környezetben kellett működnie és helyt állnia, de sikerült túlélniük ezt az időszakot. Bízunk benne, hogy támogatásunkkal ez a projekt sikeres lesz a következő években. Természetesen még nem szeretnénk túl sok részletet elárulni fejlesztési terveinkről, de annyi bizonyos, hogy jelentős potenciált látunk ebben a termékkategóriában és azokon a piacokon, ahol az ANSWEAR jelenleg működik, az üzletágak termék- és működési területén pedig komoly szinergiát. A felvásárolt márkákat e-kereskedelmi és logisztikai megoldásaink felhasználásával kívánjuk továbbfejleszteni. Ez a piaci szegmens többnyire magasabb AOV-t generál, az ANSWEAR által már elért teljesítménynek köszönhetően pedig a minőséget és az alacsonyabb működési költségeket is fenntartja. Mindez lehetőséget teremt arra, hogy új területeken kiváló értékesítési mutatókat érjünk el, miközben új vásárlói csoportok felé nyitunk”. – teszi hozzá Krzysztof Bajołek.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez