A legtöbbünknek megvan a jól megszokott illata, amitől nem nagyon szeretünk megválni. Lehet, hogy kísérletezünk időnként továbbiakkal is, de többnyire ragaszkodunk ahhoz az egyhez, ami igazán jellemző ránk, ráadásul pontosan ezt várjuk el másoktól is, hiszen sok esetben könnyedén be tudunk azonosítani egy bizonyos illatról egy konkrét embert. Nos, ez pontosan ugyanígy van egy-egy üzlet vagy márka esetében is.
Próbáljunk csak egy olyan boltra gondolni, ahová gyakran járunk vásárolni, és valószínűleg az illatát is könnyen fel tudjuk idézni. Ez nem véletlen!
Egyre közismertebb tény, hogy az embereket az illatokkal lehet a legegyszerűbben és a leggyorsabban levenni a lábukról. Éppen ezt a hatékony módszert igyekszik az Aria Pura is kihasználni, hiszen a céljuk az, hogy megtalálják a tökéletes, leginkább testhezálló, stílusban tökéletesen passzoló illatot a márkák és üzletek számára. A jól megválasztott, összetett, prémium illatok így egy pillanat alatt fogják emocionálisan megragadni a márka ügyfeleit és a vásárlóit anélkül, hogy ez tudatosulna bennük.
Az Aria Pura amellett, hogy illatosító berendezéseket és illatanyagokat forgalmaz, illatmarketing szolgáltatása segítségével igyekszik megtalálni ügyfelei számára azt az illatot, ami könnyedén márkájuk védjegyévé válhat. Persze ennek kapcsán joggal merülhet fel a kérdés, vajon mi is az az illatmarketing?
Kép: Ariapura
Egészen egyszerűen mondhatnánk azt, hogy amennyiben igazán jó illata van az üzletünknek, az a márkát is még erősebbé fogja tenni. A tökéletesen passzoló illat vonzóbbá, kellemesebbé teszi a tereket és a légkört, így a vásárlók illetve vendégek még szívesebben fogják ott tölteni az idejüket. Ennek természetesen meglesz a gyümölcse, hiszen mindez együtt jár az eladások növekedésével is. Az Aria Pura tanácsadói több száz illat közül segítenek megkeresi azt az egyet, ami tökéletes összhangban lesz mindazzal, amit márkánk képvisel.
Mindamellett, hogy vásárlásra ösztönözhetjük az ügyfeleket a megfelelő illatok segítségével, nem szabad elfelejtenünk, hogy sokkal emlékezetesebbé tehetjük számukra a márkánkat, amely irányába sokkal inkább elköteleződhetnek és hűségesebbé válhatnak ezáltal. Egy bolt, egy étterem, egy hotel vagy éppen egy stúdió illata könnyedén vásárlásra, időtöltésre, maradásra bírhatja az embereket.
Kép: Ariapura
Érdemes belegondolnunk abba, hogy mennyire kellemes érzés a szeretteink, a frissen mosott ruhák, vagy éppen az otthonunk illatát érezni. Hiszen egyből boldognak, vidámnak és kiegyensúlyozottnak érezzük magunkat ezeknek köszönhetően. Ez az érzés bármely illat esetében a hatalmába keríthet bennünket, éppen ezért is nagyon fontos, hogy ne csak a saját magunkhoz, de a márkánkhoz megfelelő illatot is igyekezzünk megtalálni.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez