2014. április 23-án bemutatásra került a Cruciani Hungary legújabb és legnépszerűbb vonala. Részt vehettünk mi is a rendezvényen, melyet a budapesti Higgs Field Galériába szervezett a márka. Az esemény kiemelt támogatói az olasz Vespa, illetve az Aperol cégek. A Caprai család tulajdonában lévő olasz Cruciani márka története Milánóban kezdődött. Az eredetileg minőségi felsőruházattal foglalkozó cég 2011-ben megalapította Cruciani C Luxury Pop irányvonalát. Egy darabka luxus, egy darabka Made in Italy életérzés, elérhető áron.
2014. április 23-án bemutatásra került a Cruciani Hungary legújabb és legnépszerűbb vonala. Részt vehettünk mi is a rendezvényen, melyet a budapesti Higgs Field Galériába szervezett a márka. Az esemény kiemelt támogatói az olasz Vespa, illetve az Aperol cégek. A Caprai család tulajdonában lévő olasz Cruciani márka története Milánóban kezdődött. Az eredetileg minőségi felsőruházattal foglalkozó cég 2011-ben megalapította Cruciani C Luxury Pop irányvonalát. Egy darabka luxus, egy darabka Made in Italy életérzés, elérhető áron. Vittorio Sgarbi bemutatja a “Pop Dog”-ot, a Cruciani C új karkötőjét: A pop art és a Cruciani C luxury pop divatjának randevújából született az a limitált kiadású karkötő, amellyel a cég a pop art mozgalom egyik ikonja, Jeff Koons előtt tiszteleg. Az új POP DOG karkötőt Koons híres "Balloon Dog"-ja ihlette, amely nemrég a Christie’s árverésén több mint $ 58 millió dollárért kelt el - ez a legmagasabb ár, amit élő művész munkájáért valaha kifizettek. A Cruciani C elhatározta, hogy Koons gyermeki fantáziája nyomán elkészíti a műremek kicsinyített, karon viselhető változatát, jóval elérhetőbb áron, amellyel a műgyűjtőket és az állatbarátokat is megcélozza. A limitált kiadású POP DOG három különböző változatban elérhető: az egyik egy arany nyakörves, amelyből 500 darab készül, és kizárólag olaszországi és egyéb külföldi művészeti galériákban lesz kapható, az ezüst galléros és a harmadik, nemesfém nélküli, klasszikus makramé változat kizárólag rendelésre készül. Az új kollekciót 2014. január 7-én Vittorio Sgarbi mutatta be a Pitti Immagine Uomo Cruciani pavilonjában.
“A Cruciani C új karkötője, a POP DOG legalább olyan sikeres lesz, mint elődei - mondja a híres művészeti kritikus. A képzőművészet ezúttal a Jeff Koons gyermeki fantáziájából született, gigantikus alkotás lekicsinyített karkötő változatában ölt testet - precízen megtartva a valódi mű jellegzetes formáját. Ez a darab maga a viselhető pop art - megidézi street style hangulatú, a vásári szórakozás léggömb formáiból született, múzeumi ikonná nőtt eredetijét. A Cruciani ezúttal a világ kortárs művészetével lép kapcsolatba, miközben egy újabb sikerszéria kezdőpontját is kijelöli.”
“Már maga az ötlet is győztes. Az egyszerű alapanyagú, pamutcsipke karkötő sárga vagy rózsaszín arany nyakörves változatai luxury poppá nemesülnek - limitált kiadásban, csupán 500 példányban jelennek meg. Mindez főhajtás Koons előtt, valamint kíhívás egy beláthatatlan nagyságú piacon.”
"Az előző karkötő kollekciók hatalmas sikerei új lehetőségeket generálnak mind a “fétis” darabok, mind az elérhetőbb “örömkarkötők” megteremtéséhez.”
A Caprai csipekműhelyből induló művészet-divat hagyományt a Cruciani C viszi tovább elegáns karkötőivel, amelyek pop ikonokként is fényesen ragyognak.
|
A Cruciani C Anyák napi meglepetése: La Rosa: A szeretet, a romantika, a szépség és a nőiesség szimbólumai kelnek életre egy elegáns makramé csipke karkötő virágszirmaiban, amelyek minden édesanya csuklóján áldásként jelennek meg. Egy szívből jövő ajándék, egy virág jelképezi leginkább azt felbecsülhetetlen kötődést és törékeny szeretetet, amelyet a világon a legfontosabb nő iránt érzünk. A La Rosa karkötő számos színben kapható, a klasszikus vöröstől a tisztaságot jelképező fehéren és a rózsaszínen át, az azúrig és a rockos anyukáknak szánt feketéig. A két tónusú - piros és zöld kombinációjából álló - változat pedig tökéletesen passzol a "kertek királynőihez”. A La Rosa kollekció minden Cruciani C butikban és a multi-brand üzletben, vagy a hivatalos weboldalon keresztül is megvásárolható. Bármely alkalomra tökéletes választás a virág, de csak akkor, ha az Cruciani C La Rosa.
Angyalszív: Az Angyalszív karkötő előszőr Magyarországon került forgalomba kétféle változatban és tíz-tíz színben Angel’s Army néven, amelyet a márka az Angyalműhelynek dedikált. A minta design-nak ötletének és a hazai sikernek köszönhetően már nemzetközileg is kapható kollekció, amely az idei szezonban számos nyári színnel bővült. A keresztény tradíció szerint, minden embert egy őrangyal védelmez egész életén át. Az új Cruciani C karkötőn található két hímzett szárny, az angyalokat szimbolizálja, amelyet a szerelem, álom, szabadság, öröm, védelem jelképe, egy szív köt össze. A fashionisták már vadásznak az új az őrangyalként védelmező karkötőre, amelyet a Coachella Fesztiválon a híres olasz blogger, Chiara Ferragni viselt. Vespa Primavera – A városi közlekedés tökéletes eszköze: A Vespa az eredeti Primavera örökségét igyekezett modernebb formába bújtatni, a célja pedig egy városi forgalomban is jól használható, könnyen kezelhető, agilis, kényelmes robogó elkészítése volt. Teljesen megújult koncepció, nem csak külsőben fiatalodott meg, hanem motorikusan is. Gazdaságossága nem megy a sportosság rovására, blokkja halk, menet közben jól elnyeli a karosszéria a motorból származó rezgéseket. Színpalettája is jelzi a fiatalosságot és a kötetlen szabadságot.
További információ a márkáról itt!
|
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez