TRUSSARDI
A Trussardi név lényege két erőteljes alkotóelem elegyéből ered: egy nagy múltú család tudatosságából és a világ uralkodó stílusára fogékony esztétikai érzékből.
A Trussardi Group több mint 80éve áll a divat és a design homlokterében, és ez idő alatt mindvégig az elegancia kreatív kifejezésmódját, a letisztult kifinomultságot és a klasszikus stílust képviselte, ennek vált jelképévé szimbóluma is ó, amely kapocs a művészet és a hagyomány között, ugyanakkor modern és dinamikus koncepciót fejez ki: ez a jellegzetes agár.
1996.október 3-án avatták fel a Marino alla Scalát: e pompás épület, amelynek harmonikus vonalai az 1800-as évek végét idézik. Az épület Milánó városának szívében a híres Piazza della Scalára tekint. A teljes egészében felújított épület a Trussardi stílus koncepciójának és felfedezőkedvének fókuszpontjává vált, egyúttal a vállalat sokrétű üzleti tevékenységének is központjául szolgál. A földszint két butikja női, illetve férfi ruhakollekciót, valamint kiegészítőket kínál. Kizárólag ezekben az üzletekben kapható a Marino alla Scala kollekció, amelyet külön e bolt számára alkottak a tervezők. Az épületben művészeti bolt, könyvesbolt, kávézó, több bemutatóterem is van, továbbá helyet kapott itt egy nyilvános művészeti centrum, ahol különböző kiállításokat tartanak, a modern művészetektől a mozi és a videó világáig. A Marino alla Scala Célja, hogy egyszerre bemutassa és eladja a Trussardi stílust. Messze a múltba nyúló hagyományaira építve, amely valamikor finom, kézzel varrott kesztyűkkel kezdődött, Trussardi mindig is tisztelettel adózott a formák szépségének oltárán, ugyanakkor megkülönböztetett figyelmet szentelt a részleteknek. 1976-óta- amikor átadták az első Trussardi üzletet a milánói vis Saint Andreán- a csoport számos butikot nyitott a legfőbb világvárosokban. A Trussardi név és márkajel ruhakollekciókon, bőr kiegészítőkön, illetve iparművészeti tárgyak széles skáláján jelenik meg. A Trussardi termékek között megtalálható a férfi, a női, a gyermek és sportruházat akárcsak a háztartási cikkek és a szabadidő ruházat. A Trussardi Csoport a kultúra és a divatteremtés összhangját művészetként fogja fel, a Trussardi név pedig számos mai, jó nevű, kulturális intézménnyel, illetve világhírű személyiséggel forrt össze.
A Trussardi stílus
A Trussardi világának filozófiája rendkívül összetett. Számos elem egyvelege, amely olyan értékek kombinációja, amely a márkanév mindenkor képviselt alapvető elgondolását tükrözik. A Trussardi gondolat hosszú évek során fejlődött azzá a kifinomult stílussá és eleganciává, amely valamennyi kollekcióban visszaköszön. Fokozatosan alakult ki, vált éretté- a Trussardi termékek átfogó jellemzésre álljon itt néhány kulcselem:
-kifinomultság és kivánlóság
-megkülönböztetett érdeklődés a részletek iránt
-harmónia és ízlés
-kivánló minőségű alapanyagok
-velejéig olasz művészeti megközelítés
-kutatás, kortárs darabok
-hagyománytisztelet
A Trussardi Csoport igen sokat fejlődött az elmúlt években, immár az élet valamennyi aspektusát felöleli: a bőrcikkektől a ruházatig, a lakáskultúrától az ékszerekig, a gyermekruházattól a cipőig. Valamennyi darab klasszikus interpretáció, mindegyik egyedi szerepet tölt be és utánozhatatlan stílust képvisel. A Csoport filozófiája az, hogy finom termékek széles skáláját kínálja egy exkluzív réteg számára, megteremtve ezzel a Trussardi világát. A Trussardi Parfümöket is e filozófia alapján hívták életre 1982-ben. Az első női illatot, a „Trussardit” a „Trussardi Uomo” követte, majd nyomukban számos, nemzetközi sikert arató illat, amelyet ismét a részletek iránti érzékenység ihletett, a legösszetettebb technológiai tudás és felkészültség segített- miközben minden egyes parfüm határozott és egyedi stílust kapott.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez