Tervezd meg a tavaszi pólód!
A Black Book és a hm.com a vásárlókra bízza a legdögösebb tavaszi pólók tervezését. Így idén tavasszal a H&M eddigi legfiatalabb partnerével együtt egy teljesen eredeti pólósorozatot fog létrehozni – a H&M-vásárlóinak részvételével világszerte.
A reklámok által felkapott Black Book pólómárka mögött például André Lorens Stock, egy 18 éves svéd fiú áll. André akkor indította útjára a márkát, amikor egyik, a H&M-nél vásárolt pólójára nyomott mintát varázsolt. Most a H&M ezzel az izgalmas, a h&m.com honlapon keresztül lefolytatott együttműködéssel jutalmazza meg a fiú üzleti tehetségét: januártól kezdve André fogja kiválasztani és a vásárlók kívánságaihoz igazítani a vásárlók által a hm.com-ra beküldött mintákat, amelyekből áprilisra az üzletekben kapható pólók készülnek.
André csak egy évvel ezelőtt kezdett pólókat tervezni.
– Befejeztem a középiskolát – emlékszik vissza –, és még pincérként sem kaptam munkát. Készítettem magamnak egy pólót, és az emberek odajöttek az utcán megkérdezni, hogy hol vettem – innen jött az üzleti ötlet.
A pólók olyan sikert arattak, hogy André hamarosan megnyitotta az első Black Book web-boltját, és nemrégiben fejezte be az első gyárban készült szériáját.
Amikor André megkereste a H&M-et, nem bízott túlzottan a pozitív válaszban. Margareta van den Bosch, a H&M kreatív tanácsadója azonban úgy gondolta, hogy Andréból tökéletes partner lesz. A vállalkozó kedv felélesztése érdekében ráadásul most a H&M-rajongók is részt vehetnek a projektben!
– A H&M számára készült kollekcióm a világ különböző tájain élő emberek által beküldött képeken alapul majd – így André. – Januártól kezdve az emberek elolvashatják a történetemet a hm.com honlapon, majd feltölthetik képeiket, amelyek közül ki fogom választani a kedvenceimet.
André a beküldött képekből mintákat készít, amelyek 10 lány- és 7 fiúpólót fognak díszíteni. A kollekció áprilistól lesz kapható a H&M Divided részlegén.
– Arra szeretném inspirálni a világ különböző országaiban élő embereket, hogy kreatív módon gondolkozzanak céljaik elérése érdekében – mondja André.
Kapcsolódó link: H&M
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez