Olimpiai kütyük és cukiságok
A sportrendezvények mindig megkönnyítik a marketingesek és designerek életét. Nincs ez másként az olimpia esetén sem. Van itt olimpiai óra, telefon, pendrive, funkció nélküli Gucci maci.
Vélhetően nagyon sok nőt fog becsapni a Lenovo legújabb "terméke", mellyel az olimpia előtt szerettek volna a maguk egészen sajátos stílusában tisztelegni. Kedves hölgyeim! Ezek nem szemceruzák, rúzsok és bőrradírok.
Természetesen nem telhetett el úgy hét, hogy exkluzív, limitált szériás mobiltelefon ne jelenjen meg a piacon. A Samsung aranyborítású telefonját az olimpiára időzítették, hisz mi mást is idézhetne az arany, mint a győzelmet... Mindenképp elkérjük a designerük számát...
...de nemcsak a Samsungnál tobzódnak a fantáziadús ötletekben. A De Vere London igen szerény fantázianévvel megalkotta a Beijing Olympic iPhone-t. A telefon semmivel nem tud többet egyszerű mezei társánál, viszont 88 briliáns ad neki komolyabb súlyt. Nem ajánlatos elhagyni...
A telefonok után a korszakunk másik sikersztorija, az exkluzív órák
piacán is remek híreink vannak. Az Omega-nál is hemzseghetnek a
tehetséges kreátorok, hiszen a cég Olimpiai órája egy aranyérem jegyeit viseli magán. És még mondják, hogy nem is olyan jó az olimpia...
Az Ernst Benz legújabb termékét valószínűleg a kínai piacnak szánta,
vagy pedig a munkatársaknak volt nagyon jó kedve a gyárban. Mivel a
kínai feliratos óralap tanulmányozása minden percben örömet okozhat, ezért csak ajánlani tudjuk a megvételét. Sose lehet megunni.
Olimpia - medve - medvegy - Brezsnyev. 1980. Az idősebb korosztály még emlékezhet a legendás Misha medvére, a moszkvai olimpia kabalájára, ami rossz nyelvek szerint inkább Brezsnyevre hasonlított mint egy medvére. Brezsnyev viszont hasonlított egy medvére tehát körbe is értünk. Így lehetett ezzel a Gucci tervezője is, aki az egyébként igényes kollekciót (amelyben szerepel óra, kerékpár, mahjong készlet) a Kína előtti tisztelgés jegyében kiegészítette egy panda mackóval. Nagyon találó.
A kedvencünket viszont a végére hagytuk. Az egyébként igényes márkát a kilencvenes években a kínai textilipar előszeretettel használta "gyakorló terepként" inkább kevesebb mint több sikerrel. Ezért nyilván bosszúból, a cég most megalkotott egy kínai sárkányt mintázó cipőt.. Bár abban biztosak vagyunk, hogy ez nem szakad szét az első használat közben...
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez