Naf Naf sikertörténet
Az elmúlt időszakban megértettük a Naf Naf sikertörténetét, miközben követtük egy csapat divatérzékeny lány színpompás kalandjait a világban.
Egy divatbemutató első sorában, párizsi kirakatokat nézegetve, síelve az Alpokban, vagy egy havannai utazáson : ezek azok a fiatal hölgyek tevékenységeinek védjegyszerű pillanatfelvételei, akik állandóan úton vannak. Ezek a motívumok nagy hatással vannak a közösségekre, egy új generációról szólnak.
A Naf Naf mindenütt ott van, mindenkinek. A Naf Naf jelenség nemcsak egy hang a divatvilágban, hanem több ennél ; fizikailag is jelen van 500 előkelő butikban az egész világon. Időtlen, dinamikus mozgás-változás tükröződik a hirdetési kampányokban is.
1973-ban Patrick Pariente és bátyja Gérard Pariente alkotta meg a Naf Naf-ot, mely ma is az eredeti cél szellemének megfelelően működik, egy kis pimasz modernséggel ötvözve. Hóbortosság, furcsaság és pimaszság keveredik egyszerűséggel és természetes eleganciával. Az igazi egyéniségek eredetisége számtalan hatás közepette egy modern világban.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez