Monte Carlo Fashion Night Budapesten
2009. december 4-én estefelé többen igyekeztek lépteiket szaporázva át a Vörösmarty téren, a Monte Carlo Budapest épületébe. Az érdeklődök szép számban gyűltek össze, sokan voltak kíváncsiak - no nem a Mikulásra -, hanem a Monte Carlo Fashion Night játékos köntösbe csomagolt divatbemutatójára.
A est során gyönyörű ruhákat látva mindenki találhatott kedvére valót, stílusához illőt. Ez az este nagyszerű alkalom volt arra, hogy ötletet meríthessünk, hogy mit viseljünk az ünnepek alatt, miben tündököljünk az év utolsó éjszakáján. Láthattuk, hogyan találkozik a fényűzés az egyszerűséggel, az extravagancia a letisztult eleganciával, a nemes kelmék az ötletes kiegészítőkkel. Az est sztár fellépője Danny Blue mentalista, aki élő műsort mutatott be.
A helyszínen meg lehetett tekinteni kiállítva a Pandora, Mont Blanc, Cuccio, Juds Mineral, Wellness Trade termékeit. A welcome drinket a Rézangyal pálinka ház biztosította. Emellett lehetőség volt megkóstolni a Cocaine Energia italt is.
A divatbemutatót egységessé és látványossá varázsolta, Argay Nóra divattervező és stylist. Ahogy beszélgettem vele, vált számomra világossá, hogy ő nem más, mint a bemutatón látott a-No-Nim márka megálmodója és a kollekció tervezője. Amikor a kifutón az ő ruháit láttam, a következő jelzők és gondolatok fogalmazódtak meg bennem. Egyedi, fantáziadús, szabásvonalai különlegesek, színvilága gazdag; és ezek a színek a téli, szürke hétköznapokban felvidítanak. Az is eszembe jutott, hogy végre a megszokottól eltérő, de mégis nőies, hordható, játékos, szinte huncut kollekciót látok. És ez a huncut fény a tervező, Nóra szemében is folyamatosan ott van. Kérdéseimre válaszolva elmeséli, hogy „kollekcióm azoknak készül, akik szeretik az egyedi kidolgozásokat, a merészséget; különbözni akarnak. Követik a divatot, de nem másolják azt; szívesen vesznek fel divatteremtő ruhákat.
Az a-No-Nim márka kollekcióm üzenete: légy merész és hordj olyan egyedi ruhákat, amelyek a rajtuk fellelhető értékekkel önmagukért beszélnek és nem jönnek szembe veled az utcán.”
A kollekció darabjai, egyedi csak az "a-No-Nim" márkanévre jellemző szabásmintával, okos részletekkel és formai jegyekkel ellátva, a hordhatóságot, kényelmet mindig szem előtt tartva készülnek,a márkanevet szavatoló egyedi hímzéssel, és címkézéssel, jó minőségű, gondosan válogatott alapanyagokból. A termékek magas minőséget képviselnek és limitált darabszámban készülnek. Értéket közvetít és kínál, arról szól, hogy miként lehet egy kis művészetet belopni a hétköznapjainkba és akár a minden nap viselt kedvenc ruháinkba, úgy hogy nagy hangsúlyt kapa funkcionalitás és a viselő életstílusa.
Az a-No-Nim-nál egész évben Karácsony van, mert minden ruhához ajándék kézzel készített kiegészítő jár, illetve ha több ruhát öltözetben veszel meg például: egy felső plusz egy nadrág, akkor jelentős kedvezményben részesülsz. Styling és stílustanácsadás pedig minden öltözethez ingyen jár.
Hol lehet ezeket a ruhákat megvásárolni? – merül fel bennem rögtön a kérdés.
Jelenleg a viselésre kész, női kollekció és az a-No-Nim kiegészítők (táskák, sálak, ékszerek) kizárólag a WAMP design piacon vásárolhatóak meg.
Aki pedig küld egy emailt a nevével az info@a-no-nim.com címre -10%-os extra Karácsonyi kedvezményben részesül a december 20.-ai wampon. A Kollekciókat a www.a-no-nim.com weboldalon tudják megtekinteni.
A ruha kollekciók bemutatásához a modelleket az Art-Instric Modellügynökség biztosította.
A rendezvény szponzorai: Pandora, Mont Blanc, Cuccio, Juds Mineral, Wellness Trade, Nettravel.hu, Hotel Silver Resort**** Balatonfüred, Bellevue Konferencia- és Wellness Hotel
A rendezvényről további információkat találhatnak a www.divatbemutato.com weboldalon.
A képeket készítette: Németh Dániel (www.danielnemeth.hu), Schmid Zoltán, Imre Anikó.
Horeczky Mária
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez