Megnyílt az első women’secret „IT shop”
Közép-Kelet Európában elsőként, új típusú women’secret üzlet, vagyis „IT Shop” nyílt a Mammut 2. Bevásárló-, és Szórakoztató Központban. A nyitási akció részeként a vásárlók 50% kedvezményt kapnak minden második megvásárolt termék árából. Sőt, azokat, akik időben érkeznek, még egy kis finomsággal is megkínálja a women’secret.
Az új koncepció elnevezése, az „IT Shop” azt sugallja, hogy a women’secret egy teljesen újszerő és egyedi stílusú környezetet szeretett volna kialakítani, ahová öröm betérni.
Az új dizájn számos stílust ötvöz, a természetes anyagok, a fa és a fém mellett a pasztell színek alkalmazása is hozzájárul a kellemes hangulathoz. Az olyan bohókás részletek, mint a varrószobás kiegészítők, kosarak és dobozok, a sárga bicikli vagy a szekér, még vidámabbá teszik az üzletet. A zegzugos, labirintusszerő kialakítás pedig intimmé és békéssé varázsolja a teret, így a vásárlók nyugodtan tudnak majd válogatni a fehérnemők, pizsamák és kiegészítık között. A mozgatható paneles elrendezés ugyanakkor segít abban, hogy az aktuális kollekciók kerülhessenek a középpontba, és ennek megfelelően lehessen kialakítani az üzletet.
Segítségükkel jól el lehet választani a különbözı színeket és stílusokat.
• A mostani őszi kollekcióban például központi elemet képviselnek a JUMP sport fehérnemők. A két éve indult, nagyon népszerű termékcsaládot fokozatosan bővítik, ősztől például úszódresszel. Ezen kívül már kapható egy új modell, amely alakformáló W’EFFECT technológiával készült. Így már sportolás közben is élvezhetı a mikrokapszulákba zárt bőrfeszesítő szérumok jótékony hatása.
• Az idei év nagy visszatérője a CHELSEA utcai kollekció. A termékcsaládot néhány év kihagyás után indította el újra a women’secret. Itt a kék és barna árnyalatok uralkodnak, de az apró mintáknak és a hímzett részleteknek is fontos szerep jutott.
• A szexi, nőies fehérnemőket az ANTIQUE kollekció képviseli. A pasztell lilás, barnás, szürkés árnyalatú, néhol virágmintás holmik érzéki és titokzatos hangulatot árasztanak.
• Azok sem fognak csalódni, akik a bohókás, vidámabb irányzatot kedvelik. Kora ősszel Micimackóval díszített fehérnemőbe és pizsamába bújhatnak majd.
• Az új üzletben természetesen megtalálható a jól ismert BASIC termékcsalád és annak pamut változata, a LOGO, valamint az alakformáló szérumokat tartalmazó W’EFFECT fehérnemők is.
Eddig tíz „IT Shop” nyílt Spanyolországban, és egy-egy Párizsban, Gentben és Marseille-ben. A most megnyitott budapesti üzlet az első „IT Shop” Közép- Kelet Európában. Hazánkban az Aréna Plázában és Szegeden lehet újabb women’secret „IT Shop”-ra számítani a közeljövőben.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez