Madonna lánya 14 évesen saját márkát dob piacra
Madonna lánya, „Lola” Ciccone Leon már saját szépségkollekcióval rukkolt elő. A fiatal lány termékeit először a New York-i Macy’s áruházban mutatta be.
Nem ez az első eset, hogy Madonna lánya megmutatja, előrébb jár saját kortársainál. Tavaly az édesanyjával létrehozott divatcég a Material Girl, piacra dobta az első közösen tervezett kollekciójukat. Egy igazi divatcéghez illően, már nem csak ruhákat, hanem most már szépségápolási termékeket is forgalmaz. A ruhák, fehérneműk, hálóöltözékek mellett most már körömlakk, szájfény, testápoló is szélesíti a választékot.
A kozmetikai termékeket is kedvező áron dobták a piacra: így 10 különböző színű körömlakk vagy nyolc szájfény közül választhat a vásárló, és nem kell többet fizetnie 7 dollárnál (kb. 1400 Ft).
A spray és a testápoló nevei is merészen csengenek: „Flirty Fruit“ (kacér gyümölcs), „Sinful Sugar“ (bűnös cukor) vagy „Midnight Magnolia“ (éjszakai magnólia). Augusztus 15-től kaphatók a termékek, egyelőre a New-York-i üzletház polcain.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez