Levi’s reklámfilm
Ma mutatták be azt a Levi’s reklámfilmet, ami a világ 24 országában lesz látható. A filmet a berlini fotós, egyben filmrendező Ralf Schmerberg rendezte. A „Levi’s Legacy”, vagyis a “Levi’s örökség” a fiatalokat célozza, a fiatalok nyelvén, a fiatalok érzéseiről.
A film az amerikai irodalom egyik előrelátó gondolkodó költőjének, Charles Bukowskinak „A nevető szív” („The Laughing Heart) című versére épülő utazás, mely négy fiatal életébe tekint be, akik reményeiket és álmaikat fejezik ki egy szebb világgal kapcsolatosan. A film a német társadalom fiataljainak szenvedélyes életén keresztül mutatja be azt, hogy a jövő generációja hogyan ragadja meg a lehetőségeket, hogy pozitív változást érjen el környezetében.
A Go Forth kampányról
A Levi’s® márka 138 éves történetében a „Go Forth” (magyarul „Indulj hát!”) az első világméretű marketing kampány, mely az egész világon azokat az embereket ünnepli, bátorítja és segíti, akik aktív cselekedeteik által szeretnének egy új és szebb jövőt felépíteni, és akik hisznek abban, hogy bármi lehetséges, amit el szeretnénk érni. A Levi’s ® a Go Forth kampány által pozitív változásokat szeretne kezdeményezni a világon és tudatosítani szeretné a vásárlókban, hogy bár nem egyszerű időket élünk, ez mégis a mi időnk, és itt az idő, hogy cselekedeteinkkel szebbé és jobbá tegyük környezetünket és ezáltal a világot. A Levi’s® azt szeretné, hogy vásárlói ne csak viseljék termékeit, hanem viselésük közben érezzék magukat felvértezve az inspirációra, mely által egy jobb világot hoznak majd létre.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez