Levi's Curve ID - forradalom
A Levi’s újra nagy dobásra készül, amit mi sem bizonyít jobban, hogy a világ egyik legnépszerűbb női farmer fazonját, a Levi’s Curve ID-t továbbfejleszti, új méretekkel és stílusokkal bővíti. Acél a személyre szabott termékcsalád, A Levi’s Curve ID egy személyre szabott termékcsalád, amely forradalmi szabásmódjával a női formát veszi alapul, és nem a méretet. A női álom...
A Levi’s Curve ID 2010 augusztusi bemutatása óta több mint egymillió darabot adtak el a farmerből. A siker nem meglepő, hiszen alapos kutatómunka előzte meg az új termék piacra vezetését. A szabásvonalak kialakításánál 60.000 nő testalkatát, véleményét vette figyelembe a Levi’s tervezői csoportja.
A Levi’s hisz benne, hogy minden testalkatú és méretű nő találhat olyan farmert, ami tökéletesen mutat rajta. – mondta You Nguyen, a Levi’s Globális Női Kereskedelem és Design Osztályának alelnöke. – A nők azt sugallták, hogy imádják az új szabásrendszerünket, de még több fazonra és méretre van igényük. 2011 tavaszára egy sor nagyobb méretet fejlesztettünk ki, és megkérdeztük a nőket stílusbeli elvárásaikról a nadrágok derékmagasságát és szárszélességét illetően.
Új stílusok - mindenki számára
A Levi’s Curve ID a modern derékmagassággal debütált, ami az aktuális trend érdekében egy kicsit alacsonyabban helyezkedik el a derékon. Most azok a nők, akik a kicsit magasabb derékmagasságot preferálják, a klasszikus derékmagasságú fazonban találhatják meg a számukra legmegfelelőbb szabást. Ez a szabású farmer nagyobb takarást és a klasszikus megjelenést biztosít. A Levi’s 2011 tavaszi kollekciójában a Slight, a Demi és a Bold Curve fazon kapható lesz modern és klasszikus derékmagasságban is különféle szabás - és színvariációkban.
Új méretek - minden igényt kielégítően
A Levi’s márka elkötelezettje a női divatigényeknek. Személyre szabott fazonjaink kezdetben a 22-estől a 32-es derékméretben voltak kaphatóak. 2011 tavaszán ez a kínálat a 34-es mérettel bővül, 2011 őszétől pedig a 36-os és 38-es méretek is a polcokra kerülnek.
Levi’s Curve ID szabásrendszer:
Más farmermárkáktól eltérően, a Levi’s Curve ID egyedi, személyre szabott szabásmódszert alkalmaz, ami a női alak sajátosságait veszi elsősorban figyelembe, nem a méretét. A Levi’s márka tervezői több mint 60.000 női alak formáját vizsgálták, hogy személyre szabott fazonokat gyárthassanak a csípő és a fenék kerületeinek különbségére alapozva: minél nagyobb a különbség, annál nagyobb a domborulat.
Így született meg a...
...Slight Curve – A Slight Curve kiemeli a derekat, kihangsúlyozva a csípőt. Ha általában a farmer megfelelő a combodon és csípőben, de derékban szűk, akkor a problémára a Slight Curve fazon a megoldás.
...Demi Curve – A Demi Curve követi az alakot, és egyben finomítja is. Ha a farmerok általában derékban jók, de nem követik az alakot, akkor a Demi Curve fazon ajánlott.
...Bold Curve –A Bold Curve körülöleli a derekat anélkül, hogy a farmer bevágna vagy elállna a deréktól. Ha a farmer jó a combodon és csípődön, de eláll derékban, akkor a Bold Cuvre lesz az igazi.
A Levi’s Curve ID már kapható a boltokban a világ minden táján. Az üzletekben szakképzett munkatársak segítik a vásárlókat. Méretvétel után már meg is kapjuk a „személyre szabott” Levi’s Curve ID-t.
A eu.levi.com interaktív digitális próbafülkéje is a rendelkezésére áll azoknak, akik meg akarják találni a tökéletesen passzoló farmert, akik böngészni akarnak a fotó galériában, ahol igazi nők mutatják be a terméket, és akik többet akarnak tudni a tökéletes farmer tudományáról, ami a „Méret helyett Forma” Levi’s Curve ID alapelv mögött rejlik.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez