Letisztult és hiperfeminin, ez a PINKO
Pinko-t, a ruházati márkát Pietro Negra és Cristina Rubini alapította az 1980-as évek végén, mostanára 800 üzletben árulják termékeiket világszerte, ami 148 milliós bevételt hozott 2008-ban, ez 8%-os növekedés 2007-hez képest.
Öltözékét a letisztult szabásvonal, a grafikus formák és a színek természetes árnyalatai jellemzik, hiperfeminin megjelenését a finoman nyomott ruhák és a hímzés használata teszik igazán érzékivé.
A Pinko tervezői a legmodernebb technológiákat ötvözték a letisztultsággal, a neomilitary-tól egészen a luxus casual irányzatig. A márka eltökélt szándéka volt, hogy megalkossa a tökéletes partiruhát, így esett, hogy a dzsörzé, a vízlepergető, valamint transzparens anyaghasználat, a fényes printek és a mély dekoltázsok alakították ki a Pinko-nő idei ruhatárát. Zsorzsett és tüll kabátujjak, oversize nadrágokkal, mespékelve egzotikus hímzésmintákkal.
A színes virágminták és printek, a pink legkülönbözőbb árnyalataiban megkoronázzák a tökéletes megjelenést.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez