John Richmond
A „tiszta rock’-n-roll” stílus által inspirált férfi és női ruhakollekció kifinomultságot sugároznak.
A cég
Az Alessandro Alberani tulajdonában lévő forlí-i székhelyű Falber Confezioni 1995 óta foglalkozik a John Richmond és Richmond Denim férfi és női ruhakollekciók gyártásával. Ebben az évben találkozott ugyanis először Alberani úr Saverio Moschillo úrral és közösen alapítottak egy társaságot, amely lépésnek köszönhetően a cég ma már nem más cégek számára készít ruhákat, hanem saját méltán ismert márkáit és tervezői modelljeit menedzseli. Ez az előrelépés és arculatváltás elsősorban Moschillo úr szakértelmének köszönhető.
A termék
Ezeket a kollekciókat a fogyasztók egy bizonyos rétegének szánták, elsősorban olyanoknak, akik rendkívül igényesek, odafigyelnek az olyan részletekre, mint az anyagminőség és az ízléses szabás. A John Richmond márkájú ruhákat viselő férfiak általában ízlésesen elegánsak, míg a nők visszafogottan érzékiek és nőiesek. A John Richmond kollekciók a „tiszta rock’-n. roll” stílust idézik, és megvan az a ritka képességük is, hogy képesek minden szezonban teljesen megújulni, persze maga a tervező, John Richmond összetéveszthetetlen „nemzetközi stílusának” megfelelően.
Az image
A John Richmond márkájú ruhák sikere, melyek az olyan nagynevű rock sztárok körében, mint Mick Jagger, Brian Adams vagy az Oasis szintén nagy népszerűségnek örvendenek, jelentős részben az agresszív grafikai mintáknak, a teljesen egyéni részletkidolgozásának és a
Színek ügyes összepárosításának tudható be: ily módon válhatott ez a márka a londoni klubokat látogató fiatalok körében is rendkívül közkedvelté. A kollekció kedvező milánói fogadtatása is igazolta, hogy a márka pozitív, kifinomult változásokon ment keresztül és ez szép jövőt vetít a cég elé.
A piac
Ezeket a kollekciókat a legtöbb jelentős divatcég és butik forgalmazza a világon mindenütt. A Studio Moschillo ügyes üzletpolitikájának köszönhetően. Amely a világ divatfővárosaiban összesen 20 bemutatót teremmel rendelkezik, a márka ma már rendkívül nagy publicitást kap.
A jövő
A cég agresszív marketing stratégiájának legfőbb célja, hogy a nemzetközi piacon is stabilan megvessék a lábukat. 1998 első felében új butikokat nyitottak Londonban és Milánóban, valamint ekkor nyílt meg Párizsban a cég első önálló márkaboltja. Ezeken kívül még 5 franchise üzletük és 40 kisebb boltjuk van a világ különböző pontjain.
Extrák
A kivételesen magas minőségű alapanyagoknak és gyártási technológiának, valamint az egyéni arculatnak és hatékony üzletpolitikának köszönhetően az a márka a kreativitás, divatérzék és marketing stratégia tökéletes elegyét képzi.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez