Egymásnak adják a kilincset a luxusmárkák! Vásárolj be az Andrássyn!
A nemzetközi divatmárkák eddig nem kényeztették el fővárosunkat. Ha Közép-Európa fővárosainak lehetőségeit nézzük, akkor azt kell látnunk, hogy Prága, vagy Bécs mellett Budapestnek igen jelentős a lemaradása e téren (is). Ez a helyzet most változhat.
A hír aktualitását az Armaniról származó információ adja, miszerint az olasz divatmárka Budapesten is üzletet nyit.
Az Armani mellett számos más márka is érdeklődik a piac iránt, vagy éppenséggel már meg is nyitotta üzletét. Ingatlanpiaci szakemberek szerint nem véletlen, hogy most kezdődik a luxusmárka-dömping. Egyéb okok mellett, korábban az is Budapest nagy hátránya volt, hogy eddig nem volt olyan jogilag tiszázott ingatlan, amely ezeknek a márkáknak megfelelt volna. A megfelelő környezetre érzékeny márkák most egymásnak adják a kilincset.
Az Armani nem az első luxus-divatmárka, amely végre hazánkban is elérhető lesz. A Louis Vuitton, az Ermenegildo Zegna a Burberry, a Gucci, de érdeklődik a BodyShop, a Shephora, a Lafayette áruház, a Dior és a Chanel is. Mivel a luxusmárkák által leginkább kedvelt, exkluzivitást nyújtó ingatlanok tulajdoni jogviszonyai mostanra már nagyobbrészt rendeződtek, ezért már van megfelelő terük a márkáknak a letelepedésre. Ezért értékelődhet fel, a korábban (ebből a szempontból) annyira nem frekventált belső Andrássy út, a maga hatalmas palotáival.
Az Andrássy út mellett igen felkapott lett a belváros szívében a Deák Ferenc utca is. Itt az ingatlanok nagyobbrészt egy kézben egyesültek. A beruházó komoly pénzt fektetett be az épületek renoválásába, és olyan divatmárkákat csábított ide, mint Boss vagy a Ralph Lauren, illetve a Benetton. A Deák Ferenc utca mára felső kategóriás, mind a belföldi, mind a turisták által kedvelt sétálóutcává nőtte ki magát, komoly konkurenciájá válva a Váci utcának.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez