Divatos a kasmír
A Cruciani divatcég háza tájékán kering egy történet, amit az emberek szívesen mesélnek el újra és újra. Hat évvel ezelőtt ugyanis Arnaldo Caprai elhatározta, hogy felosztja az örökségét a fiai között.
Az egyikükre egy borgazdaságot íratott, a másikra, Lucca Caprai -ra egy kötödét. De az anyagi dolgokon kívül még valami mást is örökölt a két fiú apjától: nevezetesen azt az eltökéltséget, hogy mindenből amijük csak van, a legjobbat igyekeznek kihozni. Mára mindkét fiú fényesen bizonyította, hogy nagyon is komolyan vette ezt az örökül kapott elvet. Hiszen míg az egyikük kitűnő minőségű vörös borral díjat nyert New Yorkban, addig a másik testvér 2007 nyári szezonjában piacra dobott Cruciani márkanevű kötött termékeire csaknem 50%-kal nőtt a megrendelések száma. A Cruciani divatcég a kasmírra, a kasmír-selyemre és a merinógyapjúra specializálódott, és nagyon ért ahhoz, hogy hogyan ötvözze a klasszikus stílust a modernnel, ily módon egyfajta luxus, de mégis progresszív jelleget kölcsönözve a termékeinek. A 2007-es őszi kollekció karcsúsított, testre simuló fazonokat kombinál össze micro-jacquard nyomott mintákkal, pop- art emblémákkal, két színből álló effektusokkal, kockás mintákkal és grafikai designokkal.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez