Carolina Herrera 2011 tavasz/nyár
Carolina Herrera, akárcsak Tommy Hilfiger, jubilál. 1980-ban alapított márkája a világ egyik vezető női márkája, kifinomult ízlésű nőknek, akik kedvelik az összetett színvilágú, néhol extravagáns ruhákat. A Carolina Herrera nő ambiciózus, céltudatos nő, de nő és nem férfi. A szexualitás a részletekben rejlik, tartja Herrera, ez idén is alaptörvény nála.
Venezuela leghíresebb tervezőjének idei kollekciója igen egyedi, senki máshoz nem hasonlítható összeállítás lett. A kollekció mind-mind messzemenően kidolgozott, homokóra sziluettek, ceruzaszoknyák, és szinte az összes darabot elborító virágmotívumok. Spanyolos, latinos hatás, mintha csak most lépnénk ki egy 20-as évek közepi caracas-i bárból.
Sötét és elegáns. A virágok itt már háttérbe szorulnak, de szabástól függetlenül mindegyik partikra, akár dress code-s rendezvényre ajánlható.
Vissza, visszatérő elem a spanyol nőikalap. Mexikó mániásoknak ajánljuk.
A virágos nő jövőre is divat lesz. Legyen kicsi, legyen nagy, színes és színtelen.
Fotók: www.wireimage.com
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez