Bulgari „Védd a gyermekeket” kampány
Az olasz ékszerészcég, a Bulgari bejelentette csatlakozását a „Save the Children” („Mentsük meg a gyermekeket”) független szervezethez, az „Írjuk újra a jövőnket” kampányával.
A kampány keretein belül a „Save the Children” elkötelezte magát arra, hogy minőségi oktatást nyújt 8 millió olyan gyermeknek, akik konfliktus érintett területeken élnek. A Bulgari 10 millió eurót ajánlott fel 2009. év végéig, melyből 1 millió eurót előre kifizetett az szervezetnek.
A cég egy olyan ezüst gyűrűt kreált a kampányhoz, amely belsejébe a „Save the Children” szervezet logója van gravírozva. A gyűrű, mely ára 290 dollár, 2009. február 1. és 2009. december 31. között lesz értékesítve a Bulgari üzleteiben világszerte, néhány kiválasztott áruházban és a Bulgari internetes oldalán. Az árbevételből gyűrűnként 60 dollár a szervezet részére lesz adományozva.
A Bulgari ezen kívül egy 15 darabból álló előkelő ékszer családot és nyolc csúcsminőségű órát is alkotott, összesen három millió euró értékben. Ez a kollekció hivatalosan 2009. júniusában kerül Rómában bemutatásra „Az örökkévalóság és a történelem között” nevet kapott kiállításon, mely esemény a Bulgari 125. évfordulójának tiszteleg. Az ékszergyűjtemény és órák számos eseményen bemutatásra kerülnek 2009. év során, majd 2009. december 7.-én New York-ban elárverezik őket. Az eladásából származó teljes bevétel a „Save the Children” szervezetet fogja támogatni.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez