Bemutatkozott az új Laguna
A francia autógyár épített egy autót: németes precizitással és olaszos eleganciával. Az autó szerencséjére nem fordítva.
Ha az új Laguna formáját nézzük, azonnal látható hogy nem a régi modell átdolgozásáról van szó. Először azt hittem a Renault általam eddig ismeretlen új modelljével találkoztam, mivel az előttem álló autón egyetlen ismerős részletet sem találtam. A megújult külső kissé furcsa, és akkor csak árnyaltan fogalmaztam. Sokkal domborúbb, mint elődje bennem azonban azt a benyomást keltette, mintha egy Citroen C5 elfuserált másolata lenne. Az autó eleje nekem kifejezetten tetszik, szép a kocsi oldalán végigfutó hullámos domborítás is, de csak önmagában. Mivel mindezek a felcsúszott hátsó lámpákkal együttvéve igen zavaros összképet adnak. Viszont ami a külsőért kárpótol az, otthonos belső, illetve, hogy meglepően jó vezetni. Bevallom őszintén sosem tartoztam Renault fun clubba, de harmadik generációs Lagunával autózni olyan, mintha valamelyik német prémium kategóriás autóban ülnék. Nincsenek már a mindjártkiesikakerékis-hangok, amelyek a korábbi Renault modellekben mindig ott kísértettek. Tehát ez egy masszívan összecsavarozott, milliméteres precizitással megépített autó. Nem véletlen tehát, hogy bemutatóján a gyári ember egyfolytában megbízhatósági adatokkal példálózott. Ár érték arányban kifejezetten vonzó az 1,6-os Athentique 5,35 millió forintba kerül, míg a legmagasabb Laguna-listaár 8,975 millió forint, ennyit kell kifizetni az Initiale felszereltségü 170 lovas benzines, vagy 175 lovas dízel kombiért. Az itthon várhatóan legkeresettebb modellért az 5,1 l/100km-es fogyasztású másfél literes Dízelért 5,8 millió kérnek.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez