"Az UNOde50 az új trónkövetelő!" - bevállalós spanyol ékszermárka Magyarországon
Átütő kreativitás, egyedi stílus és szabad szellem formálta ezt a különleges márkát. Felejts el mindent, amit az ékszerekről tudsz! Képzelj el valami újat, egy másik nézőpontot. Exkluzív. Önálló. Határtalan. Így kezdődik az UNOde50 története. Varga Balázs kereskedelmi igazgató avatott be minket a különleges márka történetébe.
„A spanyol márkák iszonyatos áttörésben vannak, elég, ha csak megemlítjük az Inditex csoportot. Ortega úr a világ második leggazdagabb embere lett azáltal, hogy kiépítette fantasztikus hálózatát, ahová olyan komoly márkák tartoznak, mint a Zara, Bershka, vagy éppen a Stradivarius.
Miért is fontos ez ez?
Mert a divat és a divatékszer kéz a kézben jár és az UNOde50 az új trónkövetelő.
Ez az úttörő design már 20 éve lett alapítva az Azulay család által, mára gyakorlatilag 40 országban kapható, több mint 100 márkaboltban, több ezer viszonteladónál
Évente több mint 400 modellel rukkolnak elő, tehát szinte az éve minden napjára jut valami új.
Első állomásként megnyitottuk a budapesti flag ship store-ként funkcionáló boltunkat az Andrássy úton, amihez komolymarketing és PR kampányt vetettünk be, így lett a márka a Marie Claire fashion show kiemelt partnere.
Minden ékszer kézzel készült Spanyolországban és két év nemzetközi garancia jár hozzá.
A BÁV Zrt. célja, hogy egy eddig lefedetlen piaci szegmensben, ami a trendi divatékszerek világa meghatározó szereplővé váljon. „ - osztotta meg velünk gondolatait Varga Balázs, a BÁV Zrt. kereskedelmi igazgatója.
A márka Madridban alapult az '90-es évek végén arra a a vásárlói igényre válaszolva, amely a hagyományos ékszerekkel szakító stílust követelt. Ezt egy olyan lázadás követte, amelyben a tradicionális ékszerek technikái és eljárásai valami újnak adták át helyüket. A '90-es évek végén José Azulay inspirálta a márkát arra, hogy különleges ékszereit az eredeti design-nal párosítva valami nem mindennapit hozzanak létre.
És hogy milyen alkotóelemek együttállása figyelhetőek meg a dögös ékszerkollekción?
Kreativitás - Az egyedi hangot az ékszerek világában a kreativitással lehet megtalálni.
Az UNOde50 tervezői új utakon járva alakítják a trendet. Egyedi darabokat hoznak létre arra ösztönözve a vásárlókat, hogy szabadon kifejezhessék egyéniségüket.
Egyedi stílus
Az egyik megkülönböztető jellemző - a felhasznált bőrökön túl- a márka által használt ötvözet. A ékszerek természetközeli formavilágát a mindennapi tárgyaink és természetes formák inspirálják, így az ékszerek alakjának tárháza folyamatosan bővül melyet az UNOde50 idén debütáló két kollekciójában is megtalálunk.
Szabad szellem
Szabadság és kreativitás, ami szakít a konvenciókkal. Minden egyes darab egyedi, ami tükrözi az új UNOde50 kreatív szellemét.
Kézműves folyamat
Az UNOde50 egyet jelent a design-nal. Minden darab egy műalkotás, egy kreatív ékszer, amelynek története és saját értéke van: kivételes darabok, amelyek erőt és energiát sugallnak. Minden darab egyedülálló, kézműves termék. A formába öntést követően arany vagy ezüst bevonatot kapnak a darabok, majd minden egyes ékszert szigorú ellenőrzésnek vetnek alá a kifogástalan minőség biztosítása érdekében.
Nemzetközi jelenlét
Megállíthatatlanul folytatódik a nemzetközi piacon való terjeszkedése a spanyol ékszergyártó cégnek, ami jelenleg több, mint 40 országban, több mint 100 saját bolttal, valamint 2500 disztribúciós üzlettel van jelen a világ nagyvárosaiban. A boltok mindegyike kiemelt kereskedelmi helyszínekbe ékelve, az UNOde50 márka saját tervezői által megálmodott egyedi stílust közvetítik, mely e téren is megkülönbözteti őt a többi márkától. A belső terek dekorációja és bútorai mind az adott város/helyszínre utalva teremtenek sajátos miliőt.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez