A Mango Scarlett Johanssonnal folytatja a 2010-es évet is
Scarlett Johansson az őszi/téli kollekció utána a cég tavaszi/nyári kollekció népszerűsítését is elvállalta. A spanyol divatcég Scarlett Johanssont kérte fel tavaly arra, hogy népszerűsítse termékeiket.
Scarlett Johansson egyre szorosabbra fűzi a szálakat a Mangóval, már nemcsak reklámarca a spanyol divatcégnek, hanem táska tervezője is. A táska eladásából származó összes bevétel egy jótékonysági alapba folyik be, amelyből életmentő felszereléseket, alapvető használati cikkeket és tiszta vizet vásárolnak az áldozatok megsegítésére. Az "életmentő" táskát márciustól lehet világszerte megvásárolni 16,9 fontért, vagyis körülbelül 5200 forintért.
Scarlett Johansson számára egyébként nem idegen a reklámok világa, hiszen nemrég a Moët & Chandon luxus pezsgőmárka képviselői kérték fel arra, hogy reklámozza a terméküket . Előtte a Dolce&Gabbana hirdetéseiben láthattuk viszont, ahol a színésznő Marilyn Monroe hasonmásként népszerűsítette a cég kozmetikai termékeit.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez