A likőrök királya: a csúcson a helyzet változatlan
A jelenlegi recessziós gazdasági helyzetben azt gondolnánk, hogy a likőröket forgalmazó vállalatok kicsit aggódnak amiatt, hogy az embereknek lesz-e pénzük minőségi terméket vásárolni.
A recessziós gazdasági környezet ellenére a minőségi likőr piacon továbbra is optimista a hangulat, nyilatkozta nemrégiben Rob Bryans, 10 Cane Rum vállalat alelnöke.
Bryans szerint a 10 Cane bizonyos fokig függetlenítette magát a piaci hatásoktól azáltal, hogy a vásárlók által támasztott igen magas igényeknek maximálisan eleget tesz. A „luxusrum” a Trinidad szigetén termesztett cukornád első, szűz lepárlásával készül, nem melaszból, amely a cukor egyik mellékterméke, és amelyet általában a rumokhoz használnak. Emellett a folyamatot Jean Pinneau, a francia Hennessy vállalat szeszfőző mestere felügyeli. "A gyártási folyamat valamennyi szintjén szem előtt tartjuk a minőséget" nyilatkozta Bryans Luxist-nak. "A rumkészítés mesterei vagyunk."
A gazdasági helyzet nem aggasztja a 10 Cane vállalatot, ehelyett arra koncentrál, hogy milyen újításokat vethetne be márkája marketing-stratégiájában: mint például a Deluxe Mojito Kit, amely az idei nyár terméke, és kedvenc mixerüket, Stirrings-et reklámozza. Meglátásuk szerint nagyszerű üzleti fogás: nincs jobb, mint egy kiváló ital, ha átmenetileg vissza szeretnénk vonulni a pénzügyi világ viharaitól.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez