Vibráló lazaság
Tóth Melinda, a Daige márka designere, ismét egy különleges kollekcióval rukkolt elő a tavaszi/nyári szezonra. Célja a tervezésnél továbbra is a hordhatóság és a sportos laza elegancia volt.
KÉPGALÉRIÁNKÉRT KATTINTS A FOTÓRA!
Az ENTER THE DAIGE nevet viselő kampány, a márkához hűen koncepciózus világgal, élénk színekkel, printekkel, izgalmas szabásvonalakkal néz a napfényes hónapok elé. A szezon különlegessége, hogy Berczi Dóra grafikussal kollaborálva születtek a minták, melyek kézzel festett felületek átalakításával és pixelesítésével készültek. A kollekciót és a kampányfotókat, Gaspar Noé, Enter the void című, 2009-es francia-német olasz filmdrámája inspirálta. A film hangulatának és vizualitásnak összegyúrásából és továbbgondolásából keletkeztek a ruhadarabok. A fotósorozatról vibráló neonszínek köszönnek vissza, amik különösen vonzóvá teszik a darabokat, a hosszú, borongós szürke hónapok után. A fotók Hencz Péter munkáját dícsérik.
A Daige-ről további információkat ITT találsz!
Krajnyik Cintia
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez