Adományozz a The Body Shoppal
A The Body Shop idén ünnepli negyvenedik szülinapját! Ebből az alkalomból új, globális CSR stratégiát vezet be, ami meghatározza működésének minden alapelvét, amivel megerősíti vezető pozícióját az etikus cégek között és meghatározza a fejlődés következő szakaszát a cég számára.
A The Body Shop mindig is hitt abban, hogy az üzlet lehet a jó, és a pozitív változás eszköze. Az új eszme, mely az Enrich Not Exploit ™ nevet kapta, és megfogalmazza azokat a merész elveket, melyek szellemében a cég eredetileg megalakult. és lehetővé teszi, hogy megóvja, és gondoskodjon a természet és a társadalom helyzetéről.
Az emberi élet gazdagítása
- Megduplázzák a közösségi kereskedelemből származó alapanyagok számát 19-ről 40-re és ezáltal aktívan gazdagítják a helyi közösségek életét.
- 40,000 gazdaságilag veszélyeztetett embernek biztosítanak munkahelyet az egész világon.
- Elköteleznek 8 millió embert az új vállalati filozófia mellett, és egyben eddigi legnagyobb kampány, az Enrich Not Exploit™ mellett.
- 250,000 órányi tudást és képességet fektetnek a biodiverzitás megőrzésébe és gazdagításába a helyi közösségeknél.
Termékek gazdagítása
A természetes alapanyagok 100% -a fenntartható és visszakövethető forrásból származik és ezzel 10 000 hektárnyi erdőt és élőhelyet óvnak meg.
Évről évre csökkentik összes termék ökológiai lábnyomát.
Nyilvánossá teszik a természetes eredetű és a zöld kémiából származó alapanyagok listáját, a lebomlásukhoz szükséges idővel és a termékek vízlábnyomával együtt.
Kifejlesztenek egy innovációs csatornát a biodiverzitásban gazdag régiók és a kozmetikai alapanyagok között, hogy még hatékonyabban támogathassák az élővilág megóvását.
Bolygónk gazdagítása
1. Bio-hidakat építenek, melyekkel 75 millió négyzetméternyi élőhelyet óvnak meg és fenntartható életszínvonalat biztosítanak a helyi közösségeknek és élővilágnak.
2. Csökkentik boltjaik ökológiai lábnyomát minden egyes alkalommal, amikor új designt vagy berendezést kapnak.
3. Kifejlesztenek és bevezetnek három új, fenntartható csomagolási innovációt.
4. Biztosítják, hogy csomagolóanyagok 70% -a nem tartalmaz kőolajszármazékot.
5. Összes boltjuk energiaellátást megújuló vagy szén alapú energiaforrásból biztosítják.
6. 10%-kal csökkentik összes boltjuk energiafelhasználását. * (2016-os cél)
Új kampány, új csomagolás
A világszerte elismert street artist, Eine új csomagolást tervezett Kendermagolajos intenzíven hidratáló kézkrémnek, ami így a változást (CHANGE) hirdeti. Minden egyes kézkrém megvásárlásával 650 Ft adomány jut a The Body Shop Foundation-nek. Minden vásárló maga dönthet majd arról ,hogy adományát milyen célra fordítsák: bolygónk védelme, az emberek és állatok védelme vagy az óceánok védelme.
A változtatáshoz szükséges erő most tényleg a te kezedben van, használd ki és élj vele!
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez